Ulubieńcy lutego, których warto mieć w kosmetyczce

23:17

Luty szybko minął i zanim się obejrzałam, mamy już sporą część marca... To mnie jednak nie powstrzymuje przed pokazaniem ciekawych propozycji kosmetycznych, które zwróciły moją uwagę pod koniec lutego...



Wśród tych kosmetyków jest głównie kolorówka (błyszczyki, lakiery, puder), produkty do kąpieli (płyn, mydło, myjka) i mgiełka zapachowa, którą pokocha chyba każdy mężczyzna...
Używałyście któregoś z tych kosmetyków?





Od góry od lewej:
Błyszczyk Rouge Bunny Rouge 049 Handle Me - za drobinki przyjemny kolor,

MAC Prep + Prime CC Color Correcting Loose Powder - rozświetla cerę. Cała gama CC Color Correcting ma za zadanie kolorem usunąć szarość cery, zaczerwienienia, rozświetlić ją i sprawić, by wyglądała na zdrową,

Collistar lakier do paznokci nr 514 Rosa Elegante - piękny nudziak, wygodny pędzelek, dobrze przylega do płytki paznokcia!

Bath&Body Works- żel do kąpieli Sweet Pea - zapach, ach ma się ochotę go zjeść,a nie nim kąpać ;),

Sephora - błyszczyk Rouge Infusion kol. 50 Fuchsia - tint o pięknym intensywnym kolorze. Wchłania się w usta ale pozostawia piękny połysk. Jeśli chce "ubrać" intensywny kolor na ustach, to teraz tylko to! I tak do końca lata :)

mydło Tso Moriri - ręcznie robione i cięte, pieni się dobrze, pachnie wybornie,

OPI lakier Hey Baby z kolekcji Gwen Stefani - róż i już, zalotnie ale nie nudno,

myjka Bath&Body Works - gdy ręce nie starczają,

Alterra - Serum Orchidea - pięknie nawilża skórę, ma odmładzać, u mnie nawilża,

Victoria's Secret - Mgiełka do ciała Pure Seduction - mgiełka marzenie. Nie ma mężczyzny, któremu mgiełki z VS by się nie pdoobały. Polecam, szczególnie latem, gdy chcemy czegoś lekkiego.

Smashbox- Błyszczyk Lip Enhancing Gloss kol. Baby Pout - błyszczyk - siódmy cud świata, pokochałam go za kolor, niesamowicie powiększa usta. Poleca go jako jeden z najlepszych ever błyszczyków Doktor Makeup



Collistar, OPI Hey Baby, MAC Prep+Prime CC, Rouge Bunny Rouge Poland, Bath&Body Works Sweet Pea, Victoria's Secret Pure Seduction, Smashbox Lip Enhancing Gloss Baby Pout, Alterra Serum Orchidea









You Might Also Like

16 komentarze

  1. Super ulubieńcy, też lubię róż na paznokciach i nie tylko. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja do tej pory byłam zakochana w fuksji, ale w tym roku będę mieszać we wszystkich odcieniach różu :)

      Usuń
  2. W różu OPI pokładam nadzieję :) Kupiłam sobie go ostatnio i czeka mnie malowanko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam go od wczoraj i już jestem w nim zakochana:)

      Usuń
    2. Ooo, Aniu, ciekawa jestem, czy u Ciebie też trafi do ulubieńców :) Jest nas więcej JuicyBeige

      Usuń
  3. fajne kosmetyki ,ale wiekszości nie miałąm

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Ja je uwielbiam, a do tego podobno mężczyznom się bardzo podobają, a miałam już kilka... :]

      Usuń
  5. piękne kolory lakierów do paznokci :)

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Marysiu :) I nudziak Collistara i mocny róż OPI są bardzo przyjemne :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. pięknie pachnie, Tso Moriri ma śliczne i mocno zapachowe mydełka :)

      Usuń
  7. Błyszczyk Smashboxa mnie zainteresował ;)

    OdpowiedzUsuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista