Ogromny zawód z Make Up For Ever - paletka cieni Midnight Glow

18:34

Paletki cieni interesują mnie znacznie bardziej niż pojedyncze cienie. Kosmetyki Make Up For Ever lubię, ale ta paletka z kilku powodów nie skradła mojego serca.
Zobaczcie swatche jak wyglądają kolory na skórze...

eyeshadows/cienie Make Up For Ever - Midnight Glow

eyeshadows/cienie Make Up For Ever - Midnight Glow




O produkcie:
Midnight Glow jest paletą harmonijnie dobranych cieni, dzięki której wykreujesz każdy look: od naturalnego po najbardziej wyrafinowany z intensywnym i świetlistym makijażem.
Paleta zawiera 8 odcieni:
- w tym 6 w edycji limitowanej: Snow White, Gun Metal, Icy Blue, Icy Pink, Gold Pink, Midnight Purple,
- 2 dodatkowe odcienie: Matte Black, Nr 127 Metallic Taupe,
- 2 pędzelki do aplikacji,
- 1 lusterko.

Kosmetyki z Make Up For Ever, które do tej pory używałam sprawdzały się. Lubiłam zarówno ich opakowania jak i jakość. Tym razem paletka jednak nie zdobyła mojego uznania.

Opakowanie - bardzo ładne, czarne, ze złoto-srebrnymi dodatkami. Wygodne zamknięcie, które sprawia, że sama się nie powinna otworzyć. Ogromny plus za 2 pędzelki w środku - są świetne i z pewnością będę ich używać także po skończeniu paletki.

Kolory - w pudełku kolory cieni wydają się bardzo ładne i kuszą.Brązy, śliwka, szary, morela i jasny cień - wszystko na pierwszy rzut oka idealne...

eyeshadows/cienie Make Up For Ever - Midnight Glow

ale już po użyciu po raz pierwszy cieni, widzimy, że ich pigmentacja jest bardzo kiepska...

eyeshadows/cienie Make Up For Ever - Midnight Glow

eyeshadows/cienie Make Up For Ever - Midnight Glow

eyeshadows/cienie Make Up For Ever - Midnight Glow

Pewnie bym nie narzekała na tak ubogą pigmentację, dzięki którym prawie wszystkie cienie po użyciu (z wyjątkiem śliwki) wyglądają niemal tak samo, gdyby kosztowały one 50 zł i były wyprodukowane przez byle jaką firmę. Jednak od Make Up For Everi 185zł wymagam czegoś więcej.



Podsumowanie:
Make Up For Ever wg mnie robi dobre jakościowo kosmetyki, które są godne uwagi, jednak ta paletka, to nie jest ich najlepszy produkt, jakiego używałam.
Opakowanie zasługuje na 5, pędzelki w zestawie są rewelacyjne. 2 cienie nadadzą się do nałożenia w wew. część powieki do rozświetlenia, brąz ma dobrą pigmentacje, ale reszta z nich jest do siebie łudząco podobna. Pod słońce widać ciekawe rozświetlenie, jednak do stworzenia makijażu dobrze by było mieć cienie,  które po nałożeniu 2 warstw będą widoczne na oku, żeby móc je zblendować.
W tym wypadku po użyciu paletki oko jest rozświetlone, ale nie wykonturowane. Można jej używać do wykończenia makijażu, co pewnie i ja uczynię, żeby się nie zmarnowała.

Czy firmy, które lubicie też stworzyły taki bubel, który nie pasuje do jakości pozostałych kosmetyków - produkty, które nie są warte swojej ceny?














You Might Also Like

9 komentarze

  1. Jasnych kolorków prawie wcale nie widać, szkoda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W opakowaniu wyglądają całkiem dobrze, ale po nałożeniu tego efektu już nie ma :(

      Usuń
  2. Ojeeeej, nie spodziewałabym się. Te jasne są prawie niewidoczne. Wielka szkoda!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, jedyny użytek moze być z tych ciemniejszych kolorków - brązu i śliwki

      Usuń
  3. faktycznie - w opakowaniu wyglądają pięknie, a przy tej cenie to na prawdę szkoda pieniędzy,..

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie Marcelko. Ja bym napisała, że warto kupić po prostu inną paletkę cieni Make Up For Ever, bo inne, które miałam przyjemność używać zdecydowanie bardziej mi pasowały pod względem pigmentacji :)

      Usuń
  4. niestety ja nie lubie takich odcienie
    szczerze cienie na moich oczach sa raz na ruski rok\Na co dzień używam tylko eyelinera :*
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Wielka szkoda.... bo kolory śliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie pigmentacja średnia i bardzo dużo brokatu ;/ Nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista