Wiosna na paznokciach z Collistarem

21:21

Zrobiło się ciepło, a wraz z cieplejszą temperaturą zachciało mi się jasnych kolorów na paznokciach. Z pomocą przyszedł jak zawsze niezawodny Collistar ze swoimi lakierami Gloss Nail Lacquer. Poczułam wiosnę nie tylko w powietrzu, ale także na paznokciach.

Prawie jak tęcza ;)

Collistar - lakier do paznokci/Gloss Nail Lacquer, od prawej: 513 Neutro French, 514 Rosa Elegante,538 Giallo Ambiziosa, 542 Arancio Solare, 541 Corallo Preziosa

Który kolor najbardziej się Wam podoba i wypróbowałybyście go najpierw?
Mnie porwał koralowy :)

Collistar - lakier do paznokci Gloss Nail Lacquer nr 541 Corallo Preziosa



Collistar - lakier do paznokci/Gloss Nail Lacquer: 513 Neutro French, 514 Rosa Elegante,538 Giallo Ambiziosa, 542 Arancio Solare, 541 Corallo Preziosa


Wszystkie kolory są bardzo jaskrawe, wiosenno-letnie i niezwykle urocze. Patrząc na paznokcie pomalowane kolorem 541 - Corallo Preziosa mam wrażenie, jakby było już lato, które kojarzy mi się własnie z mocniejszymi i bardziej jaskrawymi kolorami (ja to nazywam oczojebne kolory, albo kolory w stylu "bądź widoczny na drodze" - wiadomo, o jakie chodzi ;))

Collistar - lakier do paznokci/Gloss Nail Lacquer: 513 Neutro French, 514 Rosa Elegante,538 Giallo Ambiziosa, 542 Arancio Solare, 541 Corallo Preziosa
Lakiery są zamknięte w małych, 6 ml buteleczkach o stożkowym kształcie. Konsystencja jest żelowa - nie jest gęsta, ale dobrze przytwierdza się do płytki. Efekt, jaki pozostawia po pomalowaniu przypomina mi efekt żelowego paznokcia. Warstwa, która pozostaje po zastygnięciu jest jakby żelowa, mniej podatna na odpryski, a mimo wszystko nie odkształca się.
Cena nie jest bardzo wysoka. Buteleczka ma małą pojemność, ale na jeden sezon akurat wystarczy.

Cena: 35zł/6ml
Lakiery są dostępne w perfumeriach Douglas.


Collistar - lakier do paznokci Gloss Nail Lacquer nr 541 Corallo Preziosa

Collistar - lakier do paznokci Gloss Nail Lacquer nr 541 Corallo Preziosa

Collistar - lakier do paznokci Gloss Nail Lacquer nr 541 Corallo Preziosa

Collistar - lakier do paznokci Gloss Nail Lacquer nr 541 Corallo Preziosa










You Might Also Like

8 komentarze

  1. oddawaj Ewela bo jak tam wpadnę do Ciebie i zakoszę!!!! Booooskie są. Nawet nie wiedziałam że Collistar ma takie piękne lakiery

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wpadniemy obie hehe, piękne są i chcemy je bardzo :)

      Usuń
    2. Cholera, wiecie gdzie mieszkam... ;) Czyli najazd blogerek do mojego M3... barykaduje drzwi ;) Aguśka, ja też do tej pory żyłam w tej nieświadomości, a kolorki bardzo przyjemne, a jest ich znacznie więcej. Dziewczyy, czyli nie ma odwrotu - muszę Was znów zaprosić :)

      Usuń
    3. i rozdac lakiery na na a dobrze mówisz - wiemy, gdzie mieszkasz hehehe

      Usuń
  2. kolorki mega a ten na pazurkach wyglada cudnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi dokładnie ten sam kolorek się zapodobał co Tobie :)

    OdpowiedzUsuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista