Tamtadam, są wyniki!

03:02

Trochę mi zajęło zabranie się za wyłonienie osoby, która będzie miała przyjemność używania peelingu Talasso od Collistara, ale "lepiej późno niż później" ;)

Nie trzymam Was w napięciu i już ogłaszam wyniki. Spodobały mi się 2 odpowiedzi, dlatego drugiej osobie przygotuje paczkę niespodziankę :)

A kto wygrał......? :]


Peeling otrzymuje Małgosia z Esy, floresy, fantasgomorie.

Nagrodę niespodziankę prześlę do Ani z Bazarku Kosmetycznego.

Wasze odpowiedzi podobały mi się najbardziej :)

Dziewczyny, prześlijcie mi proszę swoje adresy do wysyłki na maila ina_1986@o2.pl lub jeśli jesteście z Warszawy, mogę Wam przekazać nagrody osobiście :)

Już niedługo będę dla Was miała kolejną miłą niespodziankę :]

Ściskam Was ciepło,
Ewela

You Might Also Like

13 komentarze

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista