Stenders - Różana sól do kąpieli

14:00

Zapach różany się kocha, albo się go nienawidzi .
Ja z tej drugiej stałam się tą pierwszą.
Ta sól dołączyła do bardzo szerokiego grona kosmetyków i produktów w tym zapachu (sama się zdziwiłam ile mam kosmetyków i świec w tym zapachu gdy szukałam produktów do zestawienia na portalu o zapachu różanym. Przetrzepałam swoje półki, półeczki, szufladki i okazało się, że całkiem tego sporo, do tego świece i woski a także kosmetyki z Bułgarii mi się odnalazły
A na deser dostałam akurat tę sól. Pachnie nieziemsko pięknie :)




Sól różana od Stenders zapakowana jest w papierową torebkę zabezpieczoną wewnątrz  przed zamoczeniem czy wilgocią za pomocą folii.

Co pisze producent:
Poczuj oczyszczającą hojność natury podczas relaksującej kąpieli, do której wybraliśmy naturalne kryształki morskiej soli. Woda wypełniona drogocenną solą, równoważy metabolizm, dzięki czemu Twoja skóra staje się piękna i jędrna. Poczuj jak delikatna różana bryza sprawia, że Twoja kąpiel staje się królewskim rytuałem.
Cena: 19,75zł/75g
Możecie ją kupić na stronie Stenders

Sól po otwarciu wypełnia aromatem różanym całe mieszkanie. Zapach jest słodki, dosyć naturalny i  mocny. Sama sól rozpuszcza się stopniowo. Zapach po rozpuszczeniu jest delikatniejszy, ale równie przyjemny.  Do wanny pełnej wody wystarczy wsypać dużą garść soli.
Według mnie sól jest warta swojej ceny. Rozpieszcza zmysły podczas kąpieli.





You Might Also Like

4 komentarze

  1. ja też kocham różyczki :) patrz, odgrzebałam post sprzed ponad roku http://sauria80world.blogspot.com/2012/06/stenders-rozana-sol-do-kapieli.html :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo, a widzisz :) Mam nadizje, że u mnie to nie będzie miłość przelotna ;)

      Usuń
  2. jesli pachnie jak wygląda to na pewno jest super:)

    OdpowiedzUsuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista