Nowości na święta od Sephory

15:00

Święta coraz bliżej, a wraz z nimi piękne i typowo świąteczne nowości od Sephory.
Uwielbiam atmosferę świąt w sklepach, także w perfumeriach - piękne mieniące się opakowania, pazłotka, kokardy, zapachy z przyprawami lub świerkiem powodują u mnie natychmiastowe odprężenie :)


Sephora - zimowa kolekcja

cienie Smashbox

szminka Bare Minerals

paletka cieni Sephora

nowość Sephora - migoczące cienie z bazą 2w1 - dobry pomysł na sylwestrowy makijaż



Zapach Repetto i podróżny zestaw do kąpieli




You Might Also Like

13 komentarze

  1. Lakiery tam z tyłu ładnie iskrzą. Muszę odwiedzić Sephorę.

    U mnie na blogu nagradzanie za komentarze. Co o tym sądzisz? Jest to lepsze niż rozdania blogowe? Będę niesamowicie wdzięczne jeśli zechcesz się wypowiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądają bardzo świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie cudeńka, też bardzo lubię coś takiego! :D Ta atmosfera!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pokarz słoczyki smashboxa! :D A potem lakieraski :D Muszę podskoczyć do Sephory i zobaczyć co mają dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  5. jak to możliwe że za niecałe półtora miesiąca święta, dopiero wakacje były
    a opakowania świąteczne i błyszczące jak sylwestrowe kreacje - cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne produkty i ciekawe jak się sprawdzą. Mi spodobała się ta pomadka z Bare minerals nigdy nie miałam do czynienia z ta firmą ...ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  7. Ubóstwiam tą magię w sephorze <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobają mi się opakowania tych kosmetyków, iście świąteczne ;) Cienie z bazą chętnie nabędę, świetny pomysł, pomadka mnie oczarowała, pokażesz na ustach???
    Miłego weekendu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie śliczności tu widzę! :))

    OdpowiedzUsuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista