Benefit - Zapach Noelle z Under My Spell

10:30


Noelle to mój pierwszy "domek" od Benefitu.
Under My Spell do tej pory był dla mnie zagadką gdyż nie zwróciłam na nie uwagi.

Używaliście kiedyś któregoś z zapachów z domków Benefitu? Ja jestem laikiem wiedzy o nich wiec z chęcią poczytam Wasze przemyślenia :)


Zapach Noelle...


W uroczym domku, w którym mieszka już Gina, Sasha, Bella, Lee Lee i Eva, zamieszkała Noelle. Jest tajemnicza, wyrafinowana i czarująca… „under my spell Noelle” to zapach dla kobiet, które wchodząc do pomieszczenia ściągają na siebie wszystkie spojrzenia.
Woda toaletowa Noelle pachnie dziką orchideą, jaśminem i świeżą różą, bazę zapachu stanowi ambra, oud i wanilia, a głębi zapachu dodaje pieprz i kardamon.
Cena: 159zł/30ml



Moje odczucia:
Opakowanie - z jednej strony dziewczęce, zabawa w domki i bogactwo złota. Z drugiej natomiast elegancja, ładne opakowanie w stylu vintage. Zapach - pierwsze skojarzenie, to to, że jest za ciężki, przytłaczający i duszący.
Powoli słodycz opada, do zmysłów dochodzą aromaty kardamonu, pieprzu, jaśminu, natomiast wanilia i róża dają nam subtelniej o sobie znać.
Zapach jest niebanalny. Przechodzi przez różne fazy i zawsze pachnie inaczej. Odpowiedni na zimę, gdy słodycz i mocna woń przypraw rozpala nasze nosy i zmysły.
Robi się cieplej i milej. Zapach utrzymuje się jak przy wodach toaletowych ok 3-4 godz.






You Might Also Like

8 komentarze

  1. Benefit kojarzy mi się z multisportem :P nie słyszałam jeszcze o tych perfumach :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To samo powiedziała ostatnio moja koleżanka odnośnie nazwy marki :)

      Usuń
  2. Nigdy o nich nie słyszałam, ale wyglądają przepięknie :>

    OdpowiedzUsuń
  3. opakowanie ma piękne, choć zapachu nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. opakowanie jest nietuzinkowe, a to mnie zawsze intryguje gdy coś odbiega od ogólnego wzorca :)

      Usuń
  4. Na pewno pięknie pachnie, muszę obwąchać w Sephorze przy okazji. :)

    OdpowiedzUsuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista