Zimowa egzotyka

09:00

Podobno dziś ma spaść w Warszawie śnieg, dlatego taka przesyłka Pani Małgosi z Tailor Made PR, czuwającej nad marką Orginal Source cieszy mnie tym bardziej. Trochę egzotyki w łazience przez kokosowy (swoją drogą nieziemsko piękny i słodki) zapach przy niesprzyjającej aurze podziała kojąco na moje zmysły.
Świetny pomysł na z dodaniem kokosa, którego otworzenie zajmie z pewnością sporo czasu - zadanie w sam raz na zimne, długie wieczory i zabicie nudy :P



Orginal Source - żel pod prysznic Coconut


Zimo, możesz przybywać! ;)


Orginal Source - żel pod prysznic Coconut
 Opakowanie jak przystało na Orginal Source z wygodnym zamknięciem i dosyć twardą butelką, nie wysunie się nam z dłoni.
Zapach - piękny, prawdziwie kokosowy (przypomina mi zapach kokosowego szamponu do włosów Oriflame za którym bardzo długo tęskniłam) :)

Orginal Source - żel pod prysznic Coconut


You Might Also Like

12 komentarze

  1. Zapach musi być cudowny <3 uwielbiam kokosa !

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja ostatnio skusiłam się na malinę z wanilią - nigdy wcześniej nie używałam tych żelów ale teraz jestem w nich zakochana :) co za zapach. A kokosik pójdzie w kolejnym rzucie

    OdpowiedzUsuń
  3. Kokos to moj ulubiony zapach. OS tez bardzo lubie, chyba jak kazdy zelomaniak :) Wyslalam Ci emaila :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nom bardzo ładny zapach ostatnio własnie wąchałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Może być ciekawy :) Taki odmieniec :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kokos w każdej postaci jest mile widziany :D

    OdpowiedzUsuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista