Cud-miód dla twarzy od GlamGlow - maseczka PowerMud

19:22

Znacie maski GlamGlow? Z pewnością, bo nie da sie o nich nie słyszeć. Maski gwiazd od kilku lat goszczą także w Polsce i można je kupic w perfumeriach Sephora i Douglas. Do grona sławnej czarnej - bankietowej, białej - dla cery tłustej i niebieskiej - nawilżającej dołączyła zielona.... Co robi, dla kogo bedzie odpowiednia? Przeczytajcie poniżej... :)

Glamglow - maska Powermud

Tym razem marka GlamGlow łączy w masce Powermud siłę błota i olejków, by dogłębnie oczyscić i nawilżyć skórę.
Maska jest dosyć uniwersalna bo nadaje sie neimal do każdego typu skóry dla kobiet i meżczyzn. Maska zapewnia nam dogłębne oczyszczenie skóry z sebum, pozostałości makijażu i zanieczyszczeń nagromadzonych w ciagu dnia.
Glamglow - maska Powermud
Maska jak pozostałe zapakowana jest w specjalny słoiczek, które od pozostałych różnią się kolorem. Zabezpieczona jest pazłotkiem, które chroni maske przed dostaniem sie powietrza.
Otwierając maskę od razu czujemy zapach - czytałam, że kogoś irytował, ale ja go bardzo polubiłam, przypomina mi zapach jabłek.

Glamglow - maska Powermud
Kolor podobny do poprzednich maseczek, może nieco jaśniejszy. Maseczka łatwo się nakłada. Wystarczy nanieść jej niewielką ilość na całą buzię omijając okolicę oczu i pozostawić na ok 10-15min. W tym czasie maska zastygnie tworząc skorupę.
By ją usunąć zwilżamy dłonei i twarz i masujemy okrężnymi ruchami to co pozostało. Dzieki temu zapewniamy skórze odżywczy peeling. 
Glamglow - maska Powermud
Efekt?
Maseczkę używam raz w tygodniu od ok 2 miesięcy. Efekt tak jak obiecuje producent jest spektakularny. Skóra mimo upałów nie wydziela tak dużo sebum jak zazwyczaj, krostek jest mniej, a cera wygląda jak po wyjściu od kosmetyczki. Szczególnie wida to do 2 dni po jej użyciu. Cera promienieje, jest neisamowicie gładka i rozświetlona. Warto mieć te maskę i stosować ją nie tylko przed wielkim wyjsciem ale także bez powodu.

Glamglow - maska Powermud





You Might Also Like

8 komentarze

  1. Nie dla mojej cery ale domyślam się, że jest wspaniała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest świetna, szczcególnie w kwestii pożądnego oczyszczenia skóry i zwężenia porów :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. jak bedziesz w Douglasie lub Sephorze, poproś o próbki, jak raz użyjesz, to sie uzależnisz widząc efekt :)

      Usuń
  3. Nie znam tego produktu, ale podejrzewam, że byśmy się polubili:D

    OdpowiedzUsuń
  4. chciałabym miec to błotko na twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista