Pierś do przodu z serum Pure Actives do biustu Collistar

19:58

Collistar Pure Activves do biustu to coś wiecej niż zwykłe serum. To bomba składników odżywczych, które mają wzmocnić dekold i biust, o których tak często zapominamy w codziennej pielęgnacji.

Slyszeliście cos o kolagenie i kwasie hialuronowym? Tak? To w tym preparacie oba składniki łączą się, by nasza skóra na dekoldzie była odmłodzona i bardziej napięta.

Collistar - Pure Actives do biustu kolagen + kwas hialuronowy



PURE ACTIVES® KOLAGEN + KWAS HIALURONOWY DO BIUSTU
Ujędrnianie + lifting
Dwa cenne składniki aktywne stosowane w medycynie estetycznej,  oferowane w swej najczystszej formie i optymalnym stężeniu w kuracji do biustu, by zapewnić: MAXYMALNĄ SKUTECZNOŚĆ i UKIERUNKOWANE DZIAŁANIE.
OGROMNE BEZPIECZEŃSTWO - dwie niezwykłe cząsteczki, umiejętnie połączone, gwarantują najlepszą skuteczność, mają synergiczne i uzupełniające działanie w zakresie ujędrniania i liftingu, dla celowej i intensywnej kuracji. KOLAGEN: spaja i zagęszcza tkanki, walczy z utratą napięcia i elastyczności skóry oraz zapobiega zwiotczeniu skóry i zmarszczkom. KWAS HIALURONOWY: działanie liftingujące, działanie nawilżające, działanie wypełniające. FORMUŁA - charakteryzuje się niezwykłym i gwałtownym przenikaniem tekstur, jest przejrzystą i cenną emulsją, która działa jak 'niewidzialny biustonosz' i pokrywa powierzchnię skóry liftingującym filmem-gorsetem. EFEKTY: efekt  liftingu skóry, zwiększone napięcie i spoistość tkanek skóry, wzmocnienie elastycznych włókien, zmniejszone wiotczenie,  zmarszczki i inne oznaki starzenia się.

Sposób użycia: nałożyć kilka kropli: ● na biust delikatnymi, kolistymi ruchami, omijając okolice sutków ● na dekolt ruchem ku górze.
Collistar - Pure Actives do biustu kolagen + kwas hialuronowy
Collistar Pure Actives to preparat do biustu zamknięty w szklanej buteleczce z pipetką. Płyn w niej zawarty ma raczej rzadką postać i wystarcza dosłownei 2-3 krople by pokryc nimi cały biust i dekold.

Collistar - Pure Actives do biustu kolagen + kwas hialuronowy
 Całosć zamknięta jest w ładny kartonik, wewnątrz znajdziemy ulotkę, która tłumaczy co daje stosowanie ksometyku a także jak z niego korzystać.

Collistar - Pure Actives do biustu kolagen + kwas hialuronowy
 Stosowałam ten preparat przez prawie 2 miesiace i początkowo ciężko mi był osię przyzwyczaic, że mam coś wklepywać i czymś się smarowac. Nazdwyczajniej do tej pory zapominałam, że ta część ciała jaka jest biust i dekold trzeba specjalnie pielęgnować.
I o ile w moim wieku jeszczce nie widać ogromnej różnicy, o tyle na dekoldzie i szyi najbardziej widać nasz wiek gdy mamy juz 40 i więcej lat.

Ten preparat świetnie służy odmłodzeniu i napięciu skóry w delikatnych miejscach - na biuście i dekoldzie. Zobaczycie, że Wasza skóra bedzie bardziej jędrna, gładka, jakby jaśniejsza. 

Collistar - Pure Actives do biustu kolagen + kwas hialuronowy

Collistar Pure Actives dostępny jest wyłącznie w perfumeriach Douglas.




You Might Also Like

4 komentarze

  1. Też zdarza mi się zapominać, że o biust należy szczególnie dbać

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznają, że nie skupiam się na swoim biuście i traktuję go trochę po macoszemu. Dostaje tylko trochę balsamu przy okazji nawilżania po prysznicu. Tak w zasadzie, to przydałoby mu się może coś specjalnie dla niego. Ale jak znam siebie, to z systematycznością u mnie też byłoby krucho :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie równeiż Anitko pielęgnacja biustu kończyła się na wmasowaniu balsamu do ciała jak o tym pamietałam ale jak ma się fajny kosmetyk do tej cześci ciała to to nieźle motywuje żeby go wsmarowywać :) Przynajmniej ja tak mam :)

      Usuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista