Rozwiazanie konkursu z marką Bourjois

22:29

Witajcie kochani w weekend.
Dzis podaje rozwiązanie konkursu, który przygoowałąm ddla Was razem  zmarką Bourjois. Do wygrania były 3 zestawy kosmetyków w tym lakier, błyszczyk, pędzel kabuki i mini pilniczek.


Ciężko było mi wybrać 3 osoby, bo odpowiedzi było prawie 300...

Nagrody w konkursie z marką Bourjois



Spośród wszystkich osób, które odpowiedziały na moje pytanie bez jakiego kosmetyku nie wyobrażają sobie swojej kosmetyczki wybrałam odpowiedzi:
- Joanny K. Kosmetasi
- Igi Krasuskiej
- Kasi Sobczyk

Wybrane osoby prosze o podesłanie swoich danych do wysyłki na adres mailowy ina_1986@o2.pl w tytule wpisując Konkurs Bourjois. Na adresy czekam 7 dni i po tym czasie mogę wybrać kolejne wygrane osoby.

Gratuluje i już w tym tygodniu planuje koeljny konkurs :) Jesteście chętni? Co najchętniej z kosmetyków chcielibyście wygrać w kolejnym konkursie?

Nagrody w konkursie z marką Bourjois

Nagrody w konkursie z marką Bourjois

You Might Also Like

7 komentarze

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista