Nowości Estee Lauder autumn-winter 2014

19:04

Estee Lauder bardzo pozytywnie mnie zaskoczyło tym, co przygotowało na jesień.  Typowo jesienne palety cieni, kilka nowych produktów do pielęgnacji skóry, podkład, kosmiczny pędzel do niego, nowa odsłona zapachu... Estee Lauder ma się czym pochwalić, a ja jako konsument zastanawiam się na co najbardziej chciałabym się skusić. 


Tym, co zdecydowanie zawładnęło moją wyobraźnią są nowe palety cieni. 6 nowych odcieni Pure Color Envy Sculpting Eye Shadow 5-Colour Palette. Wszystkie z nich zamknięte są w nowych, ultraeleganckich szkatułkach, które zachwycają jeszcze bardziej wyszukanym opakowaniem.
Estee Lauder połączyła barwy tak, by można każdą paletą wykonać pełen makijaż oka. W zależności od preferencji i okazji - od delikatnego, dziennego, aż po mocny wieczorowy makijaż. Mnie ostatnio kuszą kolory śliwkowe i oberżyny, dlatego paletka z tymi kolorami najbardziej mnie zaintrygowała.
Słyszałam i czytałam kilka pozytywnych recenzji o pomadkach Pure Color Envy Sculpting Lipstick. W tym sezonie marka wprowadza aż 8 ich nowych odcieni. 
Estee Lauder - jesień 2014


Estee Lauder - jesień 2014

Estee Lauder - jesień 2014
Estee Lauder - jesień 2014

Estee Lauder - jesień 2014
W kwestii kolorów lakierów Estee Lauder przedstawia najgorętsze odcienie tej jesieni - kawa z mlekiem, fuksja, fiolet, nude czy chabrowy niebieski. I uwaga - lakiery mają matowe wykończenie!
Estee Lauder - jesień 2014

Estee Lauder - jesień 2014 - kosmiczny pędzel do podkładu - jestem jego niesamowicie ciekawa...
Niewątpliwą przyjemnością spotkania pokazującego nowości marki Estee Lauder była rozmowa z dziewczynami zajmującymi się PR marki a także poznanie 1 z 15 najlepszych makijażystów Estee Lauder - Darka Kotarskiego. Darek pokazał nam jak przy użyciu nowości - serum pod oczy Advanced Night Repair a także rozświetlacza Double Wear Brush On Glow BB Highlighter rozświetlić spojrzenie. Efekt był świetny! 

Agnieszka z Inez Beauty z Darkiem Kotarskim sprawdzają jak działa nowy korektor rozświetlający pod oczy...

i widać, że działa świetnie :)

Ja też testowałam na sobie korektor rozświetlający i serum Advanced Nght Repair, które sprawiły, że oko miało naturalny błysk i wyglądało pięknie

tu jeszcze nie mogę w to uwierzyć, że jest tak dobry ;)

a tu już uwierzyłam ;)
Zaintrygowała mnie nowa odsłona zapachu Estee Lauder Modern Muse...
nowa odsłona zapachu - Modern Muse


nowe serum pod oczy Advanced Night Repair zamknięte w małym słoiczku pięknie wygładza delikatną skórę pod oczami
I październikowe nowości, o których jeszcze napiszę :)


Estee Lauder w tym sezonie zachwycił mnie wieloma produktami. Podoba mi się, że marka dba zarówno o bogata gamę kolorystyczną kosmetyków do makijażu i tworzy tak wiele różnych produktów do pielęgnacji. Polecam zwrócić uwagę na te nowości jeśli będziecie w drogerii.

You Might Also Like

14 komentarze

  1. Inez jaka Ty jesteś malutka! :) widać, że musiało być świetnie, zazdroszczę wam takiego spotkania ;) fioletowy i niebieski lakier <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 171cm więc chyba nie taka malutka :)

      Usuń
    2. to Pan Darek był wielki :) Ja też przy nim jestem mikro ;) Lakiery mają niespotykane kolory i o tego matowe! :))

      Usuń
  2. powiedz czy to serum pod oczy moge uzywac w wieku 24 lat czy to dla starszych osob?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wg mnie spokojnie możesz go używać. Już w tym wieku skóra potrzebuje dobrych produktów, które zapobiegną powstawaniu zmarszczek w tak delikatnym miejscu na skórze. Lepiej zapobiegać, niż leczyć :)

      Usuń
  3. świetna ta jesień od EL :) pięknie z Agą wyglądacie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam to standardowe serum na twarz ale się nie polubiliśmy. Piękna kolorówka.

    OdpowiedzUsuń
  5. To było świetne spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista