Jesienny look

15:00

Ostatnie 2 dni są wyjątkowo jesienne, dlatego na dobre wróciły do mojej garderoby ciepłe swetry, a spodnie nosze jakby częściej niż zwykle... Mam cichą nadzieje, że jeszcze wróci do nas słońce i temperatura +15 ale póki do tego nie dojdzie, ciepła kurtka i swetry mam pod ręką.













Biała bluzka: Armani 
Sweter: Massimo Dutti
Spodnie: American Apparell
Torba: Guess
Naszyjniki - krótki: Mokobelle
                         - długi: kupiony na targu
Zegarek: Burberry
Buty: Vagabond
Makijaż:
Podkład: Dior Star
Szminka: Smashbox Be Legendary Long-Wear Lip Lacquer Knockout
Cienie: Dior 5Couleurs nr 056 Bar

Fot. Tomasz Kaniewski



You Might Also Like

24 komentarze

  1. Świetny jest ten sweterek! Jednak ten sklep do najtańszych nie należy niestety:( a Ty jesteś śliczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewela... przepięknie!!! Naprawdę! Pierwsze i ostatnie - moi ulubieńcy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny sweterek ;) No i ten naszyjnik, zakochałam się <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz :) Buciki przykuły moją uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję. Wyobraź sobie, że buty czekały na pierwsze wyjście ponad 3 lata :)

      Usuń
  5. Masz świetnie dobrany podkład:).

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam połączenia białej koszuli i jeansów. A do tego ten sweterek! Super całość :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wysmakowany zestaw. Uwielbiam białe koszule i wszelkie konfiguracje z nimi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cały look i każdy jego detal - FANTASTYCZNE!

    OdpowiedzUsuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista