Mój talizman szczęścia i jesienny look

19:01


Fot. Tomasz Kaniewski
Od dawna uważałam kolor czerwony noszony na dłoni za talizman szczęścia. Kiedyś nosiłam czerwoną włóczkę  (nie wiem skąd mi się to wzięło, ale przez dosyć długi czas tak było) na prawej dłoni, ale włóczka się przetarła, więc chciałam mieć coś trwalszego. Teraz nosze bransoletkę z granatami. Lubię ją na tyle, że odkąd ją po raz pierwszy założyłam, ani razu jej nie zdjęłam. Do kompletu noszę także naszyjnik i okazjonalnie kolczyki.
Tym talizmanem szczęścia jest pozłacany komplet od Mokobelle z granatami, który ostatnio faktycznie przynosi mi szczęście. A nawet jeśli to nie on, to i tak pięknie wygląda na ciele...:)

Zrobiło się jesiennie, dlatego i stylizacja już mniej letnia... I przywitałam się już z kapeluszami na dobre, wiec jeśli zobaczycie w Warszawie kogoś pędzącego co sił w kapeluszu, z rozwianymi włosami - całkiem prawdopodobne, że będę to ja! :)

Fot. Tomasz Kaniewski



I moje talizmany szczęścia z granatem w całej okazałości do kupienia na stronie Mokobelle

biżuteria Mokobelle

biżuteria Mokobelle

biżuteria Mokobelle

Fot. Tomasz Kaniewski

Fot. Tomasz Kaniewski

Fot. Tomasz Kaniewski


Fot. Tomasz Kaniewski

Fot. Tomasz Kaniewski

Fot. Tomasz Kaniewski

Dress: Mango
Bag: Sisley
Bijou: Mokobelle
Shoes: Nine West
Hat: Tk Maxx









You Might Also Like

14 komentarze

  1. Rewelacja ;) Ja nie czuję się zbyt dobrze w kapeluszach,a el Ty wyglądasz w nim rewelacyjnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie się to wszystko prezentuje w całości i z osobna ;D Śliczny ten zestaw z granatami, taki delikatny, codzienny, w moim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjnie Ci w kapeluszu. W ogóle cały look bardzo, bardzo fajny :)
    Żałuję, ale sama jakoś kapeluszy nie potrafię nosić. Ostatni, kupiony na lato, założyłam może 3 razy...

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka modelka ;) No świetnie ;) rewelacyjną masz figurę i każdy ciuszek na tobie będzie idealnie wyglądał ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz:-) super kapelusz i sukienka:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Znakomite zdjecia i super Look <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Kapelusz i sukienka cudo ;>
    Ja nosiłam kiedyś łańcuszek jako swój talizman, trzy razy się zerwał i po każdym jego zerwaniu działo się coś przykrego, dlatego odpuściłam i nie mam swojej stałej, ulubionej biżuterii ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładna , subtelna biżuteria, urocza stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna stylizacja i piękna Ty :) Sukienka i kapelusz bardzo w moim guście:)

    OdpowiedzUsuń
  10. idealne zestawienie
    wyglądasz bardzo kobieco :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Urocza, niewinna sukieneczka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaka śliczna sukienka! :) całość jest równie piękna, wyglądasz rewelacyjnie. :)

    OdpowiedzUsuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista