Sisley - emulsja polecana przez gwiazdy

17:00

Sisley - Emulsion Ecologique
O Emulsion Ecologique słyszałam pozytywne opinie już od kilku osób. Ale wiecie jak to jest - nie zawsze pamięta się, żeby coś kupić, albo nie do końca wierzy w to, że coś jest dobre. W końcu dla jednej osoby coś może być cudem, a innej w ogóle nie odpowiadać. Tak to zwykle jest z kosmetykami.
Gdy jednak po raz kolejny zobaczyłam, że jakaś gwiazda na łamach czasopisma zachwala ten produkt i usłyszałam jak sama naocznie mi go poleca miarka się przebrała - wiedziałam, że jest to coś co warto wypróbować na własnej skórze. Testuje już go ponad miesiąc, więc spokojnie mogę o nim wiele napisać. Czy naturalne składniki i tym razem poradziły sobie w walce o zdrową skórę...



Oto moja gwiazda:
Sisley - Emulsion Ecologique
Co pisze o Emulsion Ecologique producent?

Rewitalizująca i nawilżająca emulsja, która przywraca równowagę wszystkim rodzajom skóry.
Ecological Compound zawiera synergiczny zestaw ekstraktów roślinnych (wąkrotka azjatycka, żeń-szeń, rozmaryn, chmiel, skrzyp itp.), zastosowanych w formule ze względu na ich działanie stymulujące i rewitalizujące.

Dzięki temu wyjątkowemu składowi Ecological Compound:
  • nawilża skórę, przywracając jej komfort i blask
  • pomaga skórze przeciwdziałać niekorzystnym wpływom środowiska (zanieczyszczenia, dym papierosowy itp.)
  • przywraca skórze elastyczność i jędrność
  • przygotowuje ją na działanie innych produktów pielęgnacyjnych (stosowanych później)

Sisley - Emulsion Ecologique
Zaczęłam stosować emulsję z lekką obawą, że nie spełni bardzo wysokich oczekiwań, jakie jej postawiłam zanim jeszcze ją w ogóle miałam. Niesłusznie. To teraz mój najlepszy eliksir na dzień, który polecam dosłownie każdemu bez względu na wiek.

Sisley - Emulsion Ecologique
Co jest w nim takiego, dzięki czemu według mnie warto go stosować?
U mnie działa on jak opatrunek na skórę - po mocnej maseczce, na podrażnioną i wysuszoną cerę jest jak plaster łagodzący. Po spaleniu się słońcem był moją apteczką sos.
Aspekt kojący to jednak tylko jedna z kilku zalet.

Dla mnie najważniejszą funkcją jest leczenie mojej skóry. Moja cera wygląda po nim lepiej, powstaje mniej krostek, cera jest zdrowa, rozświetlona i lśniąca. W dotyku jest bardziej gładka, świetnie nawilżona, ona właściwie wchłania tę emulsję jak gąbka. 

Dodatkową funkcją, która mnie przekonała do tego kosmetyku jest konsystencja - lekka, szybko wchłaniająca się, płynna na tyle by z przyjemnością chciało nam się ją aplikować.

Do tego zapach - taki jaki lubię - naturalny i subtelny.

Emulsion Ecologique nie ma minusów, które wpływałyby na jakość produktów i mój odbiór tego kosmetyku. Już dawno żaden kosmetyk nie sprawił, że tak miło zaczynało mi się dzień i tak lubiłam go stosować na co dzień. Zaczęłam stosować maseczkę Sisley - Radiant Glow Expres Mask, o której niedługo również napiszę.
Sisley - Emulsion Ecologique

Sisley - Emulsion Ecologique jest dostępna w perfumeriach Douglas na terenie całej Polski.
Opakowanie ma butelkę z dozownikiem o pojemności 125ml.

Sisley - Emulsion Ecologique







You Might Also Like

9 komentarze

  1. Luksusowy kosmetyk, który chętnie bym wypróbowała, w zasadzie chyba jeszcze nic pielęgnacyjnego nie miałam z tej firmy. Może kiedyś przy jakimś rabacie się skuszę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również nie korzystałam z tej marki - ale muszę o niej pamiętać przy najbliższej pensji;).

    OdpowiedzUsuń
  3. Trochę luksusu mojej skórze której ostatnio brakuje nawilżenia bardzo by się przydało :)

    OdpowiedzUsuń
  4. na bank jest dobra :) Chciałabym - bardzo :) Może.. gdyby nie dzieci, byłoby mnie na nią stać... ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Absolutnie uwielbiam markę Sisley, jedne z najlepszych kosmetyków na rynku, ta maseczka jest genialna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. coś nowego dla mnie i chętnie bym wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie się prezentuje. Jednak na razie sobie odpuszczę kupno kolejnego kosmetyku. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista