Mix zdjęć - oj, dawno już tego nie było :)

16:36

Tygodnie lecą, a wraz z nimi mnóstwo chwil... Jak dobrze, że żyjemy w czasach, gdy każde z nas może być fotografem. Dzięki smartfonom możemy uchwycić ulotne chwile. Pstryk - cudowny uśmiech najbliższych. Pstryk - te rozpływające się w ustach ciasto... Pstryk - zieleń kwiatów bardziej zielona niż zwykle, bo w Siedlcach słońce świeci mocniej, a trawa jest jakby zawsze bardziej zielona.
Jak dobrze, że są zdjęcia - dzięki nim mogę sobie przypomnieć jakie cudowne rzeczy jadłam i ile wspaniałych chwil miałam przez ostatni czas - można cieszyć się podwójnie przeżywając je i potem oglądając je na nowo.
Jeśli jesteście ciekawi co wywołało u mnie nieskrywany uśmiech, podziw lub  zauroczenie, to zerknijcie na zdjęcia.
Jest dużo kosmetycznych nowości i pysznego jedzenia (ze zdjęć wynika, że nie robię nic więcej tylko jem i używam kosmetyków... ;))

GlamGlow YouthMud i świeca Lalique Neroli - coś cudownego - buzia mi się śmieje jak ja wącham, a właściwie całe mieszkanie nią pachnie :)


Letni zapach Shizeido Sun Zen i bronzer

bo czasem lubię na ostro, a czasem na słodko... naleśniki z serem i owocami 

śniadanko 

różowa landrynka - komplet od Gossard i Viktor&Rolf Bonbon

Zabieg Beach Waves - długo się nad nim zastanawiałam, aż w końcu uległam :) 

Ela z salonu Wilcza 18 i moje włosy w trakcie zabiegu (mogłabym w takiej fryzurze chodzić :))
tuż po...

po całym dniu biegania w moich nowych falach - jest moc!

Mokobelle - komplet pozłacany z granatami - bransoletka i naszyjnik to moje talizmany szczęścia, które nosze dosłownie codziennie


Be Delicious od DKNY -w perspektywie mojej siedleckiej hacjendy 

Zestaw na ciepłe dni - Mokobelle, Dior, Sisley, MAC, Estee Lauder, Serge Lutens, Marc Jacobs, 

naszyjnik Mokobelle i swieca Lalique - duet idealny

Raz na różowo - Mokobelle, Gossard, ZARA, Essie, MAC, Sisley

Sezonowo najlepiej! Sos z kurek i domowe pomidorki koktajlowe - love

I znów wróciło lato - Dior, Bobbi Brown, MAC, naszyjnik z chwościkiem Mokobelle, Ray Ban, Guess, 

drożdżówki z jagodami i malinami/porzeczkami - wilgotne, pyszne i proste. Przepis na nie w Pracowni :)

Niby takie same a każdy inny - od prawej - KOBO, Delia, OPI, Golden Rose i Essie

Hummus - najlepszy swojej roboty - ostatnio niemal codziennie :)

Sernik pieczony w kąpieli wodnej - doszłam do takiej wprawy, że potrafię robić 4 w ciągu tygodnia 

Sałatka z kalafiorem i amarantusem 

o zdrowie od środka już dbam, teraz trzeba od zewnątrz - nowe, rewolucyjne serum od Clinique. Ma świetną konsystencję. Recenzja już wkrótce

Jesień u Diora - piękne czerwienie, granaty, szarości. A wśród nich piękna, czerwona szminka - mój ulubieniec ostatnich tygodni :)

Maliny prosto z krzaka - takie najlepsze :)

Sałatka z białą rzodkiewką i rukolą

letni zapach - Sisley Eau de Perfum 2

Wieczór z cydrem - znajomi wiedzą co lubię :)

Czasem tez jest taki dzień - no makeup day

Na randce z moją przyjaciółką u Sowa&Przyjaciele - było nieziemsko pysznie

Nowości od Shiseido - Future Solution LX

Nieziemsko przyjemne w używaniu serum Ultimune - recenzja już wkrótce

I znów sernik :D Tym razem nie mojej roboty

Spotkaniowo - lekki makijaż i uciekam na miasto

Brownie z sorbetem cytrynowym i sosem toffi - pysznie i weselnie

Widok na Grzybowską przy Hiltonie - niebo straszy

Zupa grzybowa mojej Mamy - cud miód, niebo w buzi 

Olay - CC Cream + Beauty Blender który chciałam właśnie kupić :)

Drugie śniadanie - bez zielonej herbaty się nie da :)

Lidl i ciastka - niespodzianki - radość ogromna :D

Tort bezowy z czarną porzeczka ze Smaków Warszawy - całkiem całkiem, choć jadłam lepsze

i przyjemne eko nowości od ioECO - świetne składy, naturalne zapachy, przyjemne konsystencje

Wiem, że część z Was już czytała 50 twarzy Greya - a tu niespodzianka - kosmetyki o tej samej nazwie i pięknym, uwodzicielskim zapachu. 

cudowny prezent - koc, który lezy na mojej kanapie i uprzyjemnia mi wieczory. A do tego kosmetyki Eveline Spa Professional Argan&Vanilla - coś niesamowitego pod względem zapachu

Vaseline de lux - niemal do wszystkiego i dla wszystkich

Vaseline na nowo w Polsce

I jesienne nowości od IsaDory - piękne kolory - błyszczyk multiwitaminowy już wcześniej znałam - jest świetny do pielęgnacji ust, paletka cieni dobra do smokey eyes, a lakiery mają ciekawe brązowe i fioletowe odcienie (+1 różowo-nude) 

I na koniec pewnego słonecznego dnia na Polach Mokotowskich pływały takie ryby... morze możliwości od Samsunga i jedna taka RYBA wśród całej pławicy ;) 

You Might Also Like

7 komentarze

  1. Widzę, że dużo się działo. Było i ciekawie, i pysznie. Muszę ci napisać, że w papilotach wyglądasz świetnie. A nowości kosmetyczne trafiły Ci się fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaa, uwielbiam takie przeglądy! Nie wiem czy mam się skupiać na kosmetykach, jedzeniu, biżuterii czy włosach. Wszystko piękne i radosne :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia,tyle cudowności,a Ty śliczna kochana;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale genialne zdjęcia :) same słodkości i smakołyki :) przyjemnie się patrzyło!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię oglądać mixy zdjęć, zastanawiam się dlaczego u siebie na blogu tego jeszcze nie robiłam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie Ci mijają dni Kochana, i wcale nie myślę, że tylko jesz i smarujesz, wcierasz, malujesz... :)
    Superowy mix :)
    Udanego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista