Zmywacz jakiego jeszcze nie używałaś

17:30

Zmywacz jaki jest każdy widzi. Niby nic wielkiego. Zwykle nie zwracamy uwagi na to jaki kupujemy, bo a) mają podobny zapach, 2) mają to samo przeznaczenie, 3) podobnie kosztują.


Testowałam już zmywacz w płatkach, o którym też napiszę, ale od jakiegoś czasu moje myślenie o zmywaczach zmienił jeden produkt, który sprawił, że polubiłam zmywanie lakierów. I pisze to bez zbędnego słodzenia.

Donegal - Zmywacz do paznokci w żelu o zapachu mango


Zmywacze zwykle śmierdzą intensywnie, trzeba nimi długo trzeć by zmyć lakier, wysuszają płytkę, a do tego są w płynie. To statystyka.
Kilka miesięcy temu odkryłam zmywacz... w żelu. Jak dla mnie sama postać była już miłym zaskoczeniem.
Donegal - Zmywacz do paznokci w żelu o zapachu mango faktycznie nie śmierdzi jak zmywacze. On wręcz słodko pachnie. Oczywiście czuć woń acetonu, który jest na pierwszym miejscu w składzie, ale nie dusi - mnie właściwie sam aceton nie przeszkadza.

Donegal - Zmywacz do paznokci w żelu o zapachu mango

Ten zmywacz jest najbardziej wydajnym, jakim miałam. Używam go co najmniej od 4 miesięcy, a pozostało mi jeszcze 1/5 przy częstotliwości zmywania raz na 2-3 dni maksymalnie.


Opakowanie -  wygodne z małą dziurką, zakrętką, plastikowe i lekkie.
Konsystencja - żelowa, gęsta, wystarczy odrobina na płatek
Zapach - słodki, wyczuwam owocową nutę, dosyć mocny i przyjemny ale nie duszący. Żadnej z osób, która przebywała przy mnie w pokoju przy zmywaniu lakieru zapach nie przeszkadzał (a przy standardowych wielokrotnie słyszałam ,że mam zmykać z pokoju, bo "śmierdzi" :)
Sposób użycia - Maleńką ilość żelu wycisnąć na płatek kosmetyczny i przyłożyć do paznokcia na ok 5 sekund, następnie delikatnie przetrzeć. Czynność powtórzyć raz jeszcze do całkowitego usunięcia lakieru.
Wydajność - Bardzo wysoka, opakowanie starczy mi na ok 4-5 miesięcy
Cena - ok 6zł/150ml

Donegal - Zmywacz do paznokci w żelu o zapachu mango


Efekt - szybko zmywa lakier z płytki, nie wysusza skórek i płytki, jest wydajny i wygodny w użyciu. Trzeba jedynie pamiętać by nie wylewać zbyt wiele na płatek, bo szybko się wchłania.


Moja opinia- Niby to tylko zmywacz do paznokci, ale biorąc pod uwagę moje poprzednie doświadczenia ze zmywaczami, ten Donegal Zmywacz w żelu o zapachu mango bije inne zmywacze na głowę .Plus za zapach, konsystencję, wydajność, opakowanie, efekt.

Donegal -Zmywacz do paznokci w żelu o zapachu mango


Jeśli zmywanie paznokci to dla Was trauma albo chcecie sobie uprzyjemnić tę czynność, to polecam Wam ten kosmetyk.
Ciekawa jestem czy Donegal posiada w ofercie inne zapachy tych zmywaczy w żelu.

Donegal - Zmywacz do paznokci w żelu o zapachu mango

You Might Also Like

19 komentarze

  1. hahaha a ja go mam i właśnie aktualnie używam
    jak dla mnie jest świetny ,nie rozmazuje lakieru tylko go zmywa

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, nie słyszałam o nim ;) ciekawa jestem czy dobrze zmywa lakiery z brokatem czy piaskowe bo te zmywacze płynne nie radzą sobie zbytnio ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmywa lepiej niż inne zmywacze. Ja przy brokatowych przykładam wacik na 5 sekund i potem delikatnie trzeba potrzeć i tę czynność powtórzyć. Przy innych zmywaczach musiałam tak robić 3-4 razy przy każdym paznokciu, wiec jest różnica:)

      Usuń
  3. znam go tylko z blogów, ciekawa go jestem :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście ciekawie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, wydawało mi się, że już wszystkie zmywacze przerobiłam - ten dopisuję do jutrzejszych zakupów! Dzięki Kochana ! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. O, a ja jeszcze o nim nie słyszałam, ale ja o większości rzeczy dowiaduję się ostatnia ;D Muszę koniecznie wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heheh, Asiu, pewnie ktoś gdzieś jeszcze o nim nie wie, wiec nie jesteś ostatnia. Ważne, ze już wiesz i może będziesz miała ochotę go wypróbować.

      Usuń
  7. Już go prawie kupiłam przy ostatnich zakupach, ale na szczęście zauważyłam, że jest acetonowy. Jestem fanką różowej wersji - ma zapach truskawek i zero acetonu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. aa widziałam już kiedyś, tylko po jakimś czasie ponoć wysycha:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A gdzie tam ;) Jest bardzo wydajny i wystarcza na wyjątkowo długo jak na zmywacz. Co innego, że wchłania się momentalnie w wacik, więc cały szkopuł polega na tym, by wyciskać tylko tyle, ile potrzeba na 1 paznokieć, zetrzeć lakier i wycisnąć kolejną kropkę zmywacza... I tak do końca :) Dla mnie to nie problem, bo ja tak zawsze pojedynczoo zmywałam :)

      Usuń
  9. jeszcze nie, ale jak znajdę to kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny wynalazek, ja mam swojeg ulubienca z Chanel, probowalas? Wydajnosc genialna a pachnie rozami i fiolkami:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zmywacze w płatkach Style Pen też pachną, ale kompletnie mi się nie spodobały. Z chęcią wypróbuję ten.

    OdpowiedzUsuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista