Rozwiązanie konkursu TBS i... kolejny konkurs już za moment

21:39

Kochani, jestem pozytywnie zdziwiona ile zgłoszeń przyszło na ostatni konkurs z zestawem TBS...

A to motywuje mnie do organizacji kolejnego :) To za chwilę w kolejnym poście :)


Kto wygrał zestaw... ... ...





Zestaw trafia do Pani Anny Szwogżlis.

Ale żeby nie było tak smutno, postanowiłam przyznać nagrodę dodatkową dla ostatnio najaktywniejszej osoby na Facebooku, którą jest... Pani Żaneta Bielecka :)
A oto co trafi do Pani Żanety...




Będę częściej przyznawać nagrody niespodzianki aktywnie udzielającym się merytorycznie osobom :)

Obie Panie - Anie i Żanetę proszę o przesłanie swojego adresu do wysyłki na ina_1986@o2.pl

You Might Also Like

4 komentarze

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista