Mój zapach - YSL - Manifesto

17:00

Już długi czas zbierałam się, żeby napisać o zapachu Manifesto. Gdy rodzina tego zapachu powiększyła mi się o nowy, pomyślałam, że jest to dobry moment. Dziś będzie o Yves Saint Laurent - Eau de Parum, kolejnym razem o Manifesto L'elixire Eau de Parfum Intense.

YSL - Manifesto eau de parfum

Wiem co porwało mnie bez reszty w Manifesto - JAŚMIN, który bezwarunkowo ubóstwiam we wszystkich kosmetykach czy herbacie (zielonej i białej) a także nuta porzeczki... To połączenie sprawia, że po spryskaniu zapachem na skórę robię się głodna...

YSL - Manifesto eau de parfum

Lubicie jaśmin albo porzeczkę w zapachach?

Manifesto marki Yves Saint Laurent to orientalno - kwiatowe perfumy dla kobiet. Manifesto został wydany w 2012 roku. Zapach stworzyli Anne Flipo i Loc Dong.

YSL - Manifesto eau de parfum
Nutami głowy są czarna porzeczka, bergamotka i nuty zielone;
Nutami serca są konwalia i jaśmin wielkolistny;
Nutami bazy są cedr, drzewo sandałowe, wanilia i fasolka tonka.
YSL - Manifesto eau de parfum
Te perfumy to dla mnie kwintesencja kobiecości.

Opakowanie jest małym dziełem sztuki - fiolet w połączeniu ze złotem staje się jeszcze bardziej luksusowy. Kształt butelki przypomina seksowne wcięcie w kobiecej talii, a ciężka, dosyć masywna ale również kobieca nakrętka z biżuteryjną fakturą dodaje całości uroku.
Samo opakowanie daje obietnicę czegoś niezwykłego, co znajdziemy w środku i... ja się nie zawiodłam.
Cena:
189zł/30ml
375zł/50ml
539zł/90ml
YSL - Manifesto eau de parfum


Lubię, gdy butelkę dobrze się trzyma w dłoni i czuje się, że się cos ma. W przypadku Manifesto butelka jest ciężka, ale dzięki temu wydaje się być jeszcze bardziej ekskluzywna.
Ta butelka przywodzi na myśl wizję kobiety mocnej i silnej wewnętrznie, ale także subtelnej i kobiecej. Taki jest też aromat Manifesto.

YSL - Manifesto eau de parfum


Pierwszy kontakt z nosem pozwala wyczuć mocny zapach orientalny w połączeniu z mocną porzeczka, która działa ożywczo. PO chwili odczuwamy słodkie zapachy wanilii, konwalii i jaśminu.
Całość pięknie ze sobą współgra, pozostając nieoczywistą i igrając nieco z naszymi zmysłami węchu z tak odrębnymi nutami. Manifesto to zapach zarówno na wieczór jak i na dzień.

YSL - Manifesto eau de parfum

YSL - Manifesto eau de parfum

Lubię ten zapach za to, że jako całość pięknie współgra i dodaje mi mimowolnie pewności siebie.
To ja widzę siebie jako ta silna kobieta, seksowna, znająca swoją wartość, która mocno stąpa po ziemi ale potrafi bujać też w fioletowych obłokach. Ja również taka jestem, dlatego to jest powód dlatego Manifesto przypadł mi do gustu zapachowego, ale trafił też w moje serce całą kampanią i wizualną stroną wizerunku produktu. Dlatego też na samym Manifesto nie pozostałam...


cdn :)

YSL - Manifesto eau de parfum












You Might Also Like

9 komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Zapach zdecydowanie obłędny, w pozytywnym tego słowa znaczeniu :)

      Usuń
  2. Znam zapach, jest bardzo kobiecy i... Zdecydowany! Masz rację, to zapach pewnej siebie, silnej kobiety!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetna kampania marki, bo jest spójna wg mnie- już widząc zapach wyobraziłam sobie, że dodaje pewności siebie i faktycznie po jego użyciu to przekonanie się jeszcze umocniło :)

      Usuń
  3. mam ogromną chrapkę na ten zapach i na jeszcze jeden :) zobaczymy co wygra jako pierwsze przed latem trafi na półkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. http://zwariowana25.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Marta, poważnie? Ach, widzisz - to jak się spotkamy w przyszłym tygodniu to umawiamy się, że obie z nas będą pachnieć Manifesto od YSL :)

      Usuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista