Kamuflaż idealny 2? Kryolan Dermacolor Paletka/kółko kamuflaży

17:52

Kryolan  - Concealer Circle no. 3 czyli po polsku paletka korektorów od Kryolan - ostatnia instancja w przypadku konieczności mocnego i trwałego kamuflażu na twarzy i ciele.

Kryolan jest firmą produkującą kosmetyki profesjonalne do makijażu teatralnego. Jej produkty muszą dobrze kryć, być mocno napigmentowane, utrzymywać się w ekstremalnych niemal sytuacjach...
Ale czy są to odpowiednie produkty do codziennego makijażu?

Kryolan Dermacolor - Concealer Circle no 3 - Kółko kamuflaży nr 3

Ok 3 lata temu przestrzegła mnie przed nimi konsultantka z Sephory, która wytłumaczyła mi czemu nie powinnam codziennie używać pudru ryżowego od Kryolana i uświadomiła mi, że to on zapycha moje pory. Od tamtego czasu patrzę na produkty Kryolan jak na ostatnią deskę "ratunku", którą mogę używać od czasu do czasu - pudrem ryżowym przypudrować się na wielkie wyjście, kiedy potrzebuję matu całą noc, a korektora tylko wtedy, gdy mam widoczne zmiany i chcę mieć idealnie gładką twarz.
Kryolan Dermacolor - Concealer Circle no 3 - Kółko kamuflażu nr 3

Ta paletka jest nieoceniona w niektórych przypadkach, ale mam też świadomość jej słabości...

Znacie markę Kryolan?




Kryolan Dermacolor - Concealer Circle no 3 - Kółko kamuflażu nr 3
Kryolan - Dermacolor - kółko kamuflaży nr 3 to ładnie dobrane do siebie kolory - od jasnego beżu po lekki brąz dla opalonej skóry.
Kółko przydaje się przede wszystkim do przygotowania profesjonalnego makijażu, makijażu fotograficznego, który długo się utrzymuje i dobrze wygląda na zdjęciach.
Kamuflaże Kryolana ładnie się ze sobą łączą. Można nakładać je za pomocą pędzelka lub ręki. Dzięki 6 kolorom możemy pomieszać odcienie tak, by były odpowiednie zarówno do nałożenia korektora na twarzy, szyi, dekolcie czy reszcie ciała.

Kryolan Dermacolor - Concealer Circle no 3 - Kółko kamuflażu nr 3
Kółko do kamuflażu Kryolan nie jest jednak bez wad. Z jednej strony zakrywa dosłownie wszystkie zaczerwienienia, jakie tylko do tej pory miałam, ale z drugiej strasznie mnie zapycha, wiec przed jego nałożeniem mam dylemat - krycie czy piękna cera... Jest lekko tłusty w konsystencji i czuć też tę tłustość po nałożeniu na skórę. Do tego opakowanie nie należy do najwygodniejszych i najbardziej higienicznych (bo najczęściej nakłada się go opuszkiem palca), a także trudno jest wydostać korektory z rogów pod koniec ich używania.
Kryolan Dermacolor - Concealer Circle no 3 - Kółko kamuflażu nr 3
Podsumowując paletka korektorów - kamuflaży od Kryolan jest bardzo skutecznym kosmetykiem jeśli chodzi o jej przeznaczenie, ale jest bardzo ciężka i zapycha pory, mogąc powodować powstawanie krostek. Dla mnie to dobry produkt na wyjątkowe okazji, na co dzień używać bym jej nie mogła i nie chciała ze względu na ciężkość kosmetyku.
Cena: ok 75zł/40g

Kryolan Dermacolor - Concealer Circle no 3 - Kółko kamuflażu nr 3














You Might Also Like

8 komentarze

  1. swojego czasu bardzo je lubiłam ale po jakimś pół roku zaczęły twardnieć i nie dało się ich normalnie używać... kryły super ale w końcu wyrzuciłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo, mi te kółko nie twardnieje, a chwilę dłuższą już je mam. Ale faktycznie korektor w pojedynczym słoiczku jakby trochę bardziej suchy...Hmm - nie zastanawiałam się nad tym, ale dzięki Aguś. Będę pamiętać o tym przy recenzji tego pojedynczego :)

      Usuń
  2. kiedyś bardzo chciałam mieć tę paletkę korektorów, ale potem stwierdziłam, że nie potrzebuję aż takiego krycia i na razie jest mi obojętna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie, nie ma co nakładać taki kamuflaż jeśli nie ma realnej potrzeby, bo w drogeriach dostępnych jest sporo lżejszych kosmetyków kryjących :)

      Usuń
  3. ta marka kojarzy mi się ze szpachlą kryjącego podkładu hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę w tym racji jest Martuś, bo jednak sama widzę, ze po nałożeniu makijaż jest bardzo widoczny. Ale jednak jak potrzebujesz do sesji zdjeciowej, do TV, to z delikatniejszym wszystko będzie widać, a Kryolan da radę. Na szczęście my na co dzień w telewizji nie jesteśmy :].

      Usuń
  4. fajna paleta odcieni,produkty z tej marki mi sie kojarza z dobrą jakością a:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakość pigmentów jest fenomenalna, cienie i reszta produktów - profesjonalne. Tylko sama się już kilka razy zastanawiałam na ile powinno się takich "mocnych" produktów używać na co dzień... :)

      Usuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista