Nawilżanie skóry ze zmarszczkami do potęgi entej - Sothys Hydra 3Ha

20:02

Dziś znów będzie w Pracowni o nawilżeniu. I to nie byle jakim.
Po 30 urodzinach zauważyłam, że moja skóra stała się bardziej przesuszona niż dotąd i podatna na odkształcenia (co widzę po wstaniu rano i odkształceniach na skórze od poduszki). Dlatego tak ważne jest dla mnie, aby nawilżać moją skórę dogłębnie i - co najważniejsze - skutecznie. Krem i serum marki Sothys bardzo przypadły mi do gustu, a co jest w nich tak wyjątkowego - o tym już Wam piszę...

Sothys - seria Hydra 3Ha - serum i żel-krem
Seria Hydra 3Ha to 3 produkty, które odpowiadają za bardzo intensywne nawilżenie skóry. Serum, krem i żel krem mają zapewnić nawodnienie i odprężenie nawet najbardziej suchej skórze, nie obciążając jej przy tym. Jaki jest efekt i co mnie w tym produkcie zachwyciło?
Znacie to przysłowie, że nie da się drugi raz zrobić pierwszego wrażenia? Ja znam i dobrze o tym wiem... Dlatego tak ważne jest dla mnie to pierwsze zetknięcie się z produktem. Sothys stworzyła kosmetyki w pięknych opakowaniach. Nie da się obok nich przejść obojętnie i właściwie spokojnie można je zostawić na wierzchu a nie chować po szafkach w łazience czy na toaletce. Minimalistyczne buteleczki, dbałość o szczegóły, eleganckie logo - to mówiło mi już od pierwszej chwili, że to będzie miła przygoda. 

Sothys - seria Hydra 3Ha - serum i żel-krem
Zaraz po obejrzeniu opakowań przychodzi czas na otwarcie i pierwsze testy. I tu miałam dobre przeczucie - wygodna pompka w serum nabiera dokładnie tyle kosmetyku ile mi potrzeba, a lekka konsystencja sprawia, że serum rozsmarowuje się i wchłania w oka mgnieniu. Podobnie jest w tej kwestii z żelem-kremem. Wystarczy odrobina tego produktu wielkości palca i buzia staje się promienna i gładsza. Oba produkty mają delikatny, lekko wodno-piżmowy zapach. Ten zapach bardzo mi się spodobał i dzięki temu także nakładanie go kojarzyło mi się z przyjemnością.

Sothys - seria Hydra 3Ha - serum i żel-krem
Zarówno krem jak i serum nawilżają na 5+ a lepszą kondycję skóry widać od razu po nałożeniu. W czym tkwi sukces tych preparatów? Od kilku lat mówi się, że zbawienne właściwości dla młodości skóry ma kwas hialuronowy i jest on lepszym substytutem dla botoksu w kwestiach przeciwzmarszczkowych. Kosmetyki Sothys Hydra 3HA mają aż 3 rodzaje kwasu hialuronowego, aby jeszcze dogłębniej nawilżyć cerę. 
Kwas hialuronowy o wysokiej masie cząsteczkowej dba o natychmiastowe nawilżenie skóry, podczas gdy kwas hialuronowy o niskiej masie cząsteczkowej dba o nawilżenie wierzchniej warstwy naskórka. Dodatkowo ekstrakt z borowika szlachetnego opatentowany przez markę Sothys oddziałuje na komórki skóry aby wzmocnić efekt nawilżenia i działania kwasu hialuronowego.Fosfolipidy sojowe zaś przywracają skórze równowagę tak bardzo potrzebną kobietom żyjącym w stresie, czy pracującym w klimatyzowanych pomieszczeniach.

z
Sothys - seria Hydra 3Ha - serum i żel-krem
Najlepsze efekty daje używanie serum i kremu lub żel-kremu razem, bo wtedy nasza skóra jest nawilżona na wszystkich poziomach dlatego ja stosowałam je w duecie. Lekkość formuł i jednocześnie dobre nawilżenie, a także widoczny efekt są dla mnie najlepszą rekomendacją by wypróbować kolejnych kosmetyków marki Sothys. Ta międzynarodowa marka sprzedaje swoje kosmetyki w ponad 110 krajów, a swoje bogactwo i korzenie czerpie z Francji. 

Jeśli zachęciłam Was do kupienia tej serii to zobaczcie gdzie najbliżej Was jest gabinet sprzedający produkty Sothys Polska. Adresy miejsc znajdziecie tu na stronie marki Sothys. Ja np jak sie okazało mam jeden z gabinetów So Pretty na Mokotowie dosłownie 2 minuty drogi na piechotę od swojego domu... Takie cuda! :D 

Sothys - seria Hydra 3Ha - serum i żel-krem


You Might Also Like

1 komentarze

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista