Rewitalizacja dojrzałej skóry z Revitalift od L'Oreal Paris

17:13


L'Oreal Paris stworzyła kremy dla osób ze skóra dojrzałą, które szukają prostych sposobów na poprawę wyglądu twarzy i spowolnienie starzenia się cery.
L'Oreal Revitalift Filler to krem, który zapachem urzeka tak mocno, że się za nim tęskni, a skóra wchłania go jak gąbka.






Na konferencji zorganizowanej przez L'Oreal Paris dowiedzieliśmy się, że w skład serii Revitalift Filler wchodzi krem i serum.


Co pisze o nim producent? 
Krem Anti-Age Hialuronowe Wypełnienie - L'Oréal Paris ma najwyższe stężenie kwasu hialuronowego, jakie kiedykolwiek zostało użyte w kremie L'Oréal Paris dla efektu wypełnienia zmarszczek. 
Jego wyjątkowa formuła wzbogacona o fibroxyl, ujędrniający wyciąg pochodzenia roślinnego, stopniowo zwiększa objętość skóry. Kwas hialuronowy jest jednym z naturalnych składników skóry, którego ilość zmiejsza się z upływem czasu. Powstają zmarszczki, zapadają się policzki, twarz traci objętość.

Do walki z oznakami czasu L'Oréal Paris stworzył krem Revitalift Filler [HA] zawierający skoncentrowany kwas hialuronowy.
Po 4 tygodniach stosowania Kremu Revitalift Filler [HA] następuje widoczne zmniejszenie zmarszczek na czole oraz kurzych łapek. Skóra staje się wypełniona, a rysy twarzy wyraźnie odmłodzone.



Dałam krem do przetestowania mojej nieco starszej koleżance Kasi, jako, że ja jeszcze widocznych zmarszczek nie mam i to ona testowała tę serię i opowiedziała mi o swoich wrazeniach "po"... 
Krem ma piękny zapach i przyjemną w dotyku konsystencję. Mamy wrażenie, jakbyśmy wkładali palec do czegos w postaci galaretki. Już po nałozeniu odczuwamy ulgę, bo skóra dostaje porcję nawilzenia i delikatnie się odpręża po cieżkim dniu. Po wsmarowaniu kremu czuję jak moja skóra "odpływa", a poziom nawilżenia jest znacznie lepszy niż był wcześniej. Mam zmarszczki pod oczami, na czole i przy ustach. Krem sprawia, że skóra nie jest tak napięta i wygląda zdecydowanie lepiej. 



Serum to koncentrat młodości, który ma działać na szczególnie trudne partie skóry.

Co pisze o nim marka? 
Skoncentrowane Hialuronowe Serum Wypełniające ma dziesięciokrotnie wyższe stężenie kwasu hialuronowego, jakie kiedykolwiek zostało użyte w kremie L'Oréal Paris. Wypełnia zmarszczki i przywraca skórze gęstość, a twarz staje się gładsza i nabiera objętości.

Innowacyjny aplikator za każdym razem dozuje identyczną dawkę serum. Chroni formułę kremu przed dostępem powietrza i światła oraz zapewnia optymalny komfort dozowania.


Jak działa serum na Kasi?
Serum ma równie ładny zapach co krem, opakowanie wygląda kosmicznie i tak jak zapewnia marka wydostaje się z niego odpowiednia ilość na nałożenia go na buzię. 
Po kilku tygodniach od rozpoczęcia jego stosowania widać, że skóra jest delikatnie bardziej wypełniona, a  z pewnościa bardziej sprężysta niż przed rozpoczęciem całego testu. Widać, że kwas hialuronowy robi swoje. 

Serum ma bardziej płynną niż krem konsystencję i tak jak on momentalnie się wchłania. Bardzo mi się go przyjemnie używało i choć skończyło się przed kremem, to zamierzam kupić jego nowe opakowanie, bo miło było go aplikować i stosować codziennie.


Podsumowując: Nowość L'Oreal Paris Revitalift Filler to propozycja dla osób ze zmarszczkami. Produkty nie są drogie, a krem jest wydajny, więc wystarczy na 2 miesiace stosowania. Używa się obu produktów przyjemnie i co ważne, widać różnicę po jego stosowaniu. Ja jestem na TAK!





You Might Also Like

4 komentarze

  1. Osobiście jeszcze nie potrzebuje takiego kremiku :) ale z wielką chęcią kupię go mamię która niestety ostatnio dość często spogląda w lustro i marudzi na coraz to nowsze zmarszczki oraz kurze łapki ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłam ten krem mamie dzięki Tobie :) Mam nadzieje, że będzie zachwycona. Widziałam, że testuje wszystko co jest przeciwzmarszczkowe. A efektów brak, tutaj na pewno się nie zawiedzie. Na pewno podzielę się jej wrażeniami :D

    OdpowiedzUsuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista