Urzekający zapach od Shiseido - Ever Bloom

17:00

Ever Bloom to najnowszy zapach Shiseido, który już na spotkaniu prasowym podbił serca wielu obecnych na nim kobiet. 

"Są kobiety na które zwrócisz uwagę i takie, które zapamiętasz"... ten cytat na długo utkwił mi w pamięci,bo jest kwintesencją tego pytania dlaczego pewne osoby na długo pozostają w naszych myślach, a o innych szybko zapominamy a nawet nie zwracamy na nich uwagi... 
Zapach potrafi przyciagnąć lub odstraszyć. Mówi o nas więcej niż może nam sie wydawać, bo to on pokazuje, czy lubimy słodkie i delikatne nuty, czy kusimy zapachem, czy lubimy wonie nieoczywiste, niedopowiedziane, czy raczej mocne zapachy piżmowe. Zapach czujemy zanim kogoś zobaczymy i to on pozostaje gdy odejdziemy. Magia zapachu ma większą moc niz nam się często wydaje. I taką moc ma także Ever Bloom, bo choc wydaje sie słodki to ma to "coś" co sprawia, że nie da sie o nim ani o osobie, która nim pachnie zapomnieć... :)

Shiseido - perfumy Ever Bloom



Shiseido co roku zachwyca mnie nowym zapachem, który jest nieoczywisty i tak niepodobny do poprzednich propozycji. Even Bloom to perfumy, które rozkwitają na nas. 
Perfumy obrazują mi wiosnę, dlatego nie bez powodu zostały wprowadzone do sprzedaży we wrzesniu tego roku. Jesień i zima bywają w Polsce męczące i mokre. Taki zapach może sprawić, że na nowo obudzimy się do życia, przypomnimy sobie wakacje i odpłyniemy myślami do ciepłych wakacyjnych dni pełnych słońca, usmiechów, zwiewnych sukienek. 

Zapach jest słodki, cukierkowo-kwiatowy gdy go pierwszy raz poczujemy. Shiseido odchodzi od dzielenia zapachu na trzy nuty - bazy, serca i głowy. To coś więcej. Shiseido tworzy piramidę aromatyczną i składa się ona z dwóch akordów. Twórca zapachu - Aurelien Guichard buduje wyrafinowane nuty na Radiance Accord (które tworzy esencja róży bułgarskiej, lotos i cyklamen) i Presence Accord (na którą składaja się gardenia, kwiat pomarańczy i piżmo Sylkolide). Świeżość łączy sie ze zmysłowymi, słodkimi zapachami.

Shiseido - perfumy Ever Bloom

Patrząc na butelkę spodziewałam sie przesłodzonych, podobnych do wielu perfum. Przewrotnie jednak pod tą otoczką lukrowatości kryje sie tajemnica, coś co chcemy odkrywać i sie w tym zapatapiać. Takie nieoczywistości w aromatach bardzo lubię i ciesze się, że ta pozycja zaskakuje i przeobraża sie. I co pikne, za każdym razem pachnie nieco inaczej. 
Jeśli bedziecie w perfumerii podejdźcie i wtopcie sie w zapach Ever Bloom. Ciekawa jestem jak Wy byłybyście w stanie go opisać... dla mnie jest piękny i słoneczny ale również ma "pazur", który sprawia, że mi się nie nudzi pomimo, że używam go od 2 miesiecy...  

Shiseido - perfumy Ever Bloom

Ceny: 
30ml EDP/214zł, 50ml EDP/306zł, 90ml EDP/423zł

Shiseido - perfumy Ever Bloom






You Might Also Like

12 komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Zapach jest nieoczywisty choć opakowanie daje wrażenie, że będzie to landrynka. A pod nutą słodyczy kryje się niezły charakter... ;)

      Usuń
  2. Lubię takie zapachy ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciesze sie, że lubisz takie połączenia. Zaraz Cię odwiedzę, do zobaczenia! :)

      Usuń
  3. Świeżość ze słodyczą, to może być faktycznie fascynujący duet. Taki odczarowujący pluchę za oknem. Niestety nie znam zapachu, ale chętnie powącham jak się na niego natknę w galerii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anitko, dokłądnie tak jak napisałaś - moze odczarować pluchę. Taka woń, dobra gdy na dworze sneig i zimno :)

      Usuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista