Bobbi Brown - Pretty Powerful czyli jak zdobyć pewność siebie

19:00

Pisałam Wam już w poście Makijaż wg Bobbi Brown - książka "Perfekcyjny makijaż dla wszystkich od początkujących do profesjonalistów" o jednej z książek mojej guru od makijażu Bobbi Brown. 
Pretty Powerfull to książka zdecydowanie inna od poprzednio przeze mnie recenzowanej. Nie jest ona o makijażu sensus stricto. Jest o kobietach.

Bobbi Brown - Pretty Powerful
Książka Pretty Powerful opowiada o mocy jaką mają w sobie kobiety. 
Początek książki poświęcony jest radom makijażowym - jak się malować, znajdziemy w nim opis najważniejszych produktów do makijażu z podpowiedzią na co zwracać uwagę przy ich zastosowaniu.   
Bobbi Brown - Pretty Powerful
Pretty Powerful to książka przedstawiająca historie wielu kobiet, które opisują swoje historie - kim są, co je wyróżnia, co daje im siłę. Bobbi Brown dzieli całość na poszczególne typy kobiecej urody i w każdej z nich znajdziemy podpowiedzi, jak naszą urodę możemy podkreślić.
Bobbi Brown - Pretty Powerful
Widzimy na przykładzie poszczególnych pań jak wyglądają przed i po pomalowaniu - makijaże nie są przerysowane, są przygotowane tak, by podkreślać w urodzie to, co w nas wyjątkowe.
Mnie w książce zachwyciły cytaty malowanych kobiet, które przypominają, że każda z nas jest wyjątkowa, że jesteśmy silne, bo jako kobiety pokonujemy wiele przeciwności losu, że powinnyśmy sie trzymać razem i się wspierać.
Bobbi Brown - Pretty Powerful

Bobbi Brown - Pretty Powerful
Biorąc te książkę do ręki nie wiedziałam czego mogę się spodziewać po niej. Kończąc ją przypomniałam sobie wiele trików dotyczących malowania i podkreślania moich atutów, które na nowo wcieliłam do codziennego makijażu. Przed wszystkim jednak książka spełniła swoje założenia - zainspirowała mnie, dodała pewności siebie, przypomniała jak silna jestem i co mnie wzmacnia.
Bobbi Brown - Pretty Powerful



You Might Also Like

8 komentarze

  1. Zainteresowała mnie ta pozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. chętnie bym ją przejżała

    OdpowiedzUsuń
  3. Ze wspieraniem się, to kobiety mają spory problem. Nie wszystkie, ale jednak. Fajnie byłoby jakby ta książka coś zmieniła. Zdjęcia piękne. Nawet poprzeglądać warto :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszą Bobbie Brown mam - druga chcę mieć:).

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie bym się z nią zapoznała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie bym się z nią zapoznała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie bym się z nią zapoznała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z chęcią przeczytam tą książkę, ponieważ chciałabym poznać sekrety sukcesu kobiet. Nawet ostatnio regularnie czytam wpisy na portalu My-V. Takie wartościowe treści są bardzo przydatne gdy kobieta chce wyzwolić swój największy potencjał i zacząć się spełniać w biznesie.

    OdpowiedzUsuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista