Wyniki konkursu z Lirene - My Color Code

17:16

My Color Code już na dobre zagościł w kosmetyczkach Polek. Niedługo trafi także do 3 szczęśliwców biorących udział w konkursie organizowanym przez Lirene i Pracownię Porannych Przyjemności.

Lirene My Color Code konkurs


Spośród odpowiedzi znajdujących się na blogu jak i na Fanpageu bloga Pracownia Porannych Przyjemności wybrałam 3 najciekawsze moim zdaniem odpowiedzi. 

Poniżej lista zwycięzców:

- Joanna Wu
- Monika Gałgan
- Marta Gawrońska

Dziewczyny, bardzo Wam gratuluje i proszę o przesłane swoich adresów (imię, nazwisko, adres domu z kodem pocztowym i nr telefonu do Was) mailem na ina_1986@ o2.pl - w treści maila koniecznie wpiszcie KONKURS LIRENE 

Na blogu do wygrania piękna bielizna od Gossarda, a niedługo wystartuje  kolejny konkurs, w którym będziecie mogli otrzymać coś równie kobiecego i motywującego zarazem :)

Lirene My Color Code konkurs

You Might Also Like

6 komentarze

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista