Ultralekki podkład Dior Diorskin Nude Air

18:18

Na wiosnę oprócz pięknych kolorów w paletkach (o których pisałam w poście Wiosna u Diora - Kingdom of Colors w moim wykonaniu) Dior przygotował dla swoich miłośniczek podkład, który pokochają kobiety lubiące makeup "no makeup" i lekkość na polikach.

Dior - podkład Diorskin Nude Air nr 20
Są tu miłośniczki takich lekkich niczym powietrze podkładów? 



Podkład Dior Nude Air to produkt w coraz bardziej popularnym nurcie niewidocznego makijażu, który ma upiększać a nie zakrywać. Dior postawił sobie wysoko poprzeczkę, by stworzyć produkt innowacyjny, dobrze trzymający się a jednocześnie nie tworzący maski na buzi.

Kolekcja Nude Air składa się z całej gamy produktów - pudru w kamieniu, podkładu, pudru sypkiego i bronzera. Wszystkie ona mają być lekkie niczym powietrze i zwiewne niczym wiatr. A końcowo dawać efekt pudrowej woalki.
Dior - podkład Diorskin Nude Air nr 20
Z tym podkładem trzeba się dotrzeć, zobaczyć jakie nakładanie sprawdza się najlepiej. Jest jedna zasada w związku z nim - umiar! Wystarczy 3-4 kropelki na pędzel lub beauty blender, by pokryć nim całą twarz. Ja pozostawiałam go na kilka minut do wchłonięcia i stopienia ze skórą. Dopiero po tym czasie widać pudrowe wykończenie podkładu. Mimo niego warto jeszcze przypudrować twarz by pudrowy efekt utrzymał się jak najdłużej.

Dior - podkład Diorskin Nude Air nr 20

Dior - podkład Diorskin Nude Air nr 20

Dior - podkład Diorskin Nude Air nr 20

Dior - podkład Diorskin Nude Air nr 20
Dior Air nadaje skórze lekkości i nie wygląda jak maska. Mój odcień 020 ukrywa delikatne przebarwienia, naczynka, ale z krostkami musimy posiłkować się korektorem. Mi wystarczyła jedna warstwa podkładu, ale dzięki jego lekkości spokojnie możemy nakładać kolejne warstwy by uzyskać mocniejsze krycie, ale przede wszystkim mocniejszy, pudrowy efekt.

Z tego co czytałam w Internecie krążą o tym podkładzie skrajne opinie. Zresztą nie tylko o tym podkładzie, podobne krążą i o Double Wear Estee Lauder i o Starze (którego uwielbiam z wzajemnością) Diora. Podkład Diorskin Nude Air zdecydowanie trzeba nauczyć się nakładać. Sprawdziłam na sobie, że lepiej się trzyma jeśli nakładam go na lekkie serum i krem. Po nałożeniu muszę odczekać ok 1-2 minuty, aby pożądany efekt pudrowy się pojawił. Po raz kolejny i tym razem Dior zadbał o praktykę. Podkład nakłada się za pomocą pipetki, co zapewnia nam higienę i wygodę. Można go zużyć do ostatniej niemal kropli, wiec nic się nie marnuje. 

Podkład potrafi podkreślać suche skórki, dlatego warto pamiętać, by dobrze nawilżyć twarz przed aplikacją. 
Choć jestem zwolenniczką podkładów o mocnym kryciu, to Dior Nude Air polubiłam i z chęcią będę go nakładać jako mój podstawowy podkład latem, gdy moja skóra zyska delikatną opaleniznę.
Poniżej zdjęcia mojego makijażu wykonanego z użyciem podkładu Dior Diorskin Nude Air.

Dior - podkład Diorskin Nude Air nr 20, cienie do powiek Dior Kingdom of Colors nr 466 House of Greens, róż do polików Diorblush nr 873 Cherry Glory, kredka Diorshow Khol nr 099Smokey Black

Dior - podkład Diorskin Nude Air nr 20, paleta 5 cieni Dior Kingdom of Colors nr 466 House of Greens, róż do polików Diorblush nr 873 Cherry Glory, kredka Diorshow Khol nr 099Smokey Black

Idealny podkład na lato? Tak - Dior Diorskin Nude Air nr 20







You Might Also Like

22 komentarze

  1. Nie jestem fanką takich podkładów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To zdecydowanie nie Twój kolor.

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam ten podkład u jakiejś dziewczyny na filmiku i dosłownie mnie zachwycił. Muszę iść po próbkę do perfumerii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Złotowlosa, ciekawa jestem u kogo to widziałaś, ja też czytałam kilka bardzo pozytywnych recenzji i większość osób pisała o tym, że trzeba się z tym podkładem dotrzeć :)

      Usuń
  4. Podoba mi się to, jak wygląda na twarzy ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. buteleczka jest po prostu cudowna, a do tego jeszcze pipetka... opakowanie zachwyca, muszę wziąć próbkę, żeby się przekonać, że skórę też zachwyci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. buteleczka to istny majstersztyk w każdym calu - piękna, praktyczna i poręczna :)

      Usuń
  6. kolor nienaturalnie wygląda. Oglądałam Diorskin ale inny, ale jednak nie kupiłam go

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością znajdą się tacy, którym kolory podpasują, zależy to oczywiście czy ma się odcień ciepły czy zimny skóry.

      Usuń
  7. Myślę, że większość podkładów ma skrajne opinie, a im droższy, tym skrajniejsze ;) U mnie na przykład Double Wear zupełnie się nie sprawdził, chociaż bardzo się na niego czaiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Evelinn, masz świętą rację, nie ma chyba produktu kosmetycznego, który by się wszystkim podobał :)

      Usuń
  8. Świetne zdjęcia i takiż makijaż;).

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem go bardzo ciekawa, bo lekki jak chmurka trafia bardzo w moje upodobania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do tej pory wolałam raczej podkładu typu pełen kamuflaż ;) ale ten podkład przez pudrowe wykończenie całkiem mi się podoba :) Wypróbuj Kochana i daj znać czy Tobie podpasował :)

      Usuń
  10. Muszę wziąć próbkę i przetestować to cudo :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koniecznie! Ja polecam przetestować przez kilka dni, bo nie każdemu on odpowiada, ale daj mu czas i spróbuj nakładać w różny sposób. U mnie to przyniosło świetny efekt :)

      Usuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista