Sisley Indian Song - paleta cieni Phyto 4 Ombres 2 - Mystery

22:02

Wiosna budzi się już ostro do życia, a wraz z nią zakładam mniej ubrań i zaczyna mocnej eksperymentować z makijażem.
Wiosną i latem mam szczególną ochotę na zabawę kolorami - zarówno w ubiorze jak i w makijażu.
Sisley proponuje w wiosennej kolekcji makijażu 2 palety mocno napigmentowanych cieni Phyto 4 Ombres. Paleta Mystery, której używałam gdy raz się jej użyje, na długo pozostaje w pamięci. Zobaczcie jak na zdjęciach podkreśla kolor mojej tęczówki... :) 

Sisley - Phyto 4 Ombres - 2 Mystery
Sisley - Phyto 4 Ombres - 2 Mystery
Paleta cieni Phyto 4 Ombres Mystery to połączenie zgranych ze sobą ciemnych kolorów - granatu, grafitu i szarego, a także jasnego - mlecznego, którym możemy rozjaśnić oko i dzięki temu je optycznie powiększyć. 
Phyto 4 Ombres tak ja inne produkty z linii Indian Song zamknięte są w opakowania w zwierzęce wzory lub szachownicę - wszystko w kolorach czerni i bieli. To właśnie opakowania początkowo przykuwają naszą uwagę, by potem pozostać w zachwycie eksplorując wnętrze produktów.

Sisley - Phyto 4 Ombres - 2 Mystery
Sisley - Indian Song Phyto 4 Ombres - 1 Dream

Sisley - Phyto 4 Ombres - 2 Mystery
To co mnie urzekło w paletce 2 Mystery to połączenie kolorów - przydymiona szarość, mocna czerń, granat z domieszką grafitu i kość słoniowa. Cienie są kremowe, łatwo je nałożyć na powiekę i równie łatwo połączyć ze sobą kolory. Dobrze się trzymają (oczywiście takie ciemne cienie na powiece zawsze nakładam na bazę do powiek).

To z  pewnością będzie jedna z moich ulubionych paletek nadchodzącego lata, a szczególnie jego wieczorów... Nic nie nadaje się lepiej na letnie wieczorne wyjścia jak granatowe smokey eyes... 

Co o niej myślicie?
Sisley - Phyto 4 Ombres - 2 Mystery

Sisley - Phyto 4 Ombres - 2 Mystery


You Might Also Like

6 komentarze

  1. Pięknie wyglądasz w tych odcieniach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już samo opakowanie zachęca do zakupu, a co dopiero zawartość...:-)
    Pierwsza paletka (bardzo) wpadła mi w oko....

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładna paletka a jaka szata:)
    Super makijaż;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie palety wyglądają pięknie:)

    OdpowiedzUsuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista