Czy wiesz, którym typem urody jesteś? Analiza kolorystyczna i KONKURS

17:00

O 4 typach urody - jak 4 pory roku już słyszałam. Zawsze wydawało mi się, że jestem latem. 
Dopiero analiza kolorystyczna i dokładne przedstawienie charakterologii wszystkich 4 typów sprawiło, że jestem wiosną... Ta wiedza pozwoliła dobrać mi nie tylko odpowiedni strój na tajemniczej sesji, o której Wam pisałam na Facebooku (i której efekty pokaże poniżej). Przede wszystkim pozwoliła mi dobrać odpowiedni kolor podkładu z nowości marki Lirene - My Color Code.

Lirene - My Color Code - wiosna, lato, jesień i zima
Sesja Lirene - My Color Code i Mohito 
Razem z marką Lirene mamy do przekazania dla 3 osób zestawy podkładów My Color Code :)


Niecały miesiąc temu pisałam Wam o tym, że jestem na tajemniczej sesji. Marka Lirene zaprosiła mnie na sesje razem z 3 innymi blogerkami - Siouxie and The City, Agata Ma Nosa i Patrycja Tyszka Blog na której mogłyśmy przetestować nowe podkłady - My Color Code. Zostałyśmy wybrane jako przykłady różnych typów urody - wiosny, lata, jesieni i zimy. Sztab na czele z Anią Orłowską dobrał nam odpowiedni odcień nowego podkładu, a stylistki Mohito - Arleta wybrała nam odpowiedni do naszego typu urody strój.

Wiedziałam, że makijażyści i styliści pomagają dobierać barwy ubrań i cieni według typów urody. Nie miałam jednak pojęcia jak można to połączyć z podkładami i jak skategoryzować osobę do danej pory roku. 
Na sesji makijażystka Ania Orlowska wytłumaczyła mi klarownie w jaki sposób dzielimy kobiety według pór roku. Niełatwo jest dobrać odpowiedni kolor podkładu do cery. Mało która z nas wie, czy ma tonację skóry chłodną czy ciepłą. Znamy natomiast swój kolor oczu i włosów, a także odcień skóry. Dodatkowo na opakowaniach podkładów My Color Code jest czytelny spis dzięki któremu łatwo dobierzecie swój idealny podkład My Color Code.
Na stronie www.lirene.pl znajdziecie niedługo aplikację (dam Wam znać na Facebooku jak będzie już dostępna), dzięki której po odpowiedzeniu na kilka pytań dowiecie się, który z 4 podkładów My Color Code najbardziej do Was pasuje.

Lirene - My Color Code - wiosna, lato, jesień i zima
Fot. Krzysztof Adamek

W skrócie przedstawiam Wam opis 4 typów urody:

Wiosna - włosy jasne w odcieniu słomianym, platynowym i miodowym, oczy niebieskie, zielone lub brązowo-złote, cera blada, o złocistym lub brzoskwiniowym odcieniu. Optymalna kolorystyka - ciepła, naturalna.
Lato - włosy jasnopopielate lub brązowopopielate, oczy niebieskie, brązowe albo szare, cera blada, porcelanowa, o chłodnym, różowym odcieniu. Optymalna kolorystyka - chłodna, pastelowa, wyblakła.
Jesień - włosy jasny blond, kasztanowe, marchewkowe i brązowe, oczy zielone, brązowe  i niebieskozłote, a cera jasna o ciepłej barwie kości słoniowej , piegowata i złocisto-beżowa. Optymalna kolorystyka ciepła, naturalna - barwy jesienne. 
Zima - włosy czarne, ciemnobrązowe, z granatowym połyskiem, oczy ciemnoniebieskie, niebiesko-zielone, ciemnobrązowe, a cera śnieżnobiała, jasna, porcelanowa lub oliwkowa w chłodnym odcieniu. Optymalna kolorystyka - zimna, wyrazista i mocna.

Lirene - My Color Code - wiosna, lato, jesień i zima
Sama przez 2 tygodnie wypróbowałam 4 kolory podkładów i o dziwo faktycznie wiosna z My Color Code sprawdza się najlepiej. Podkłady dobrze kryją drobne niedoskonałości, choć oczywiście mocne, czerwone krostki trzeba potraktować korektorem by je w pełni ukryć. My Color Code matuje skórę a także wygładza na tyle, że nie musiałam używać bazy. Podkłady możecie kupić w drogeriach w dobrej cenie - 30zł/30ml. Biorąc pod uwagę wydajność, jakość i krycie to świetna propozycja dla osób, które mają jasną cerę ale miały problem z dobraniem odpowiedniego koloru podkładu - bo był zbyt różowy, za żółty, za blady itp.

Na sesji z marką Lirene i Mohito miałyśmy pokazać co pasuje do danego typu urody zarówno pod względem kolorystyki makijażu jak i ubrań. Efekty sesji i mnie jako wiosny możecie podziwiać poniżej :)
Dwa pierwsze zdjęcia pokazują stylizację na dzień. Dwa pozostałe to propozycja na wieczór. By z wersji dziennej przeistoczyć się w wieczorową wystarczy dodać kilka mocniejszych dodatków - w moim wypadku były to czarne szpilki i mała kopertówka, a także bardziej oficjalna marynarka. Takim typom urody jak ja pasują jasne barwy - łososiowy, lekko zielony czy pudrowy róż.

STYLIZACJA NA DZIEŃ

Wiosna w sesji Lirene My Color Code i Mohito
sukienka - Mohito, kurtka - Mohito, szpilki - Mohito
Wiosna w sesji Lirene My Color Code i Mohito
sukienka - Mohito, kurtka - Mohito, szpilki - Mohito

STYLIZACJA NA WIECZÓR

Wiosna w sesji Lirene My Color Code i Mohito 
sukienka - Mohito, marynarka - Mohito, naszyjnik - Mohito, czarna kopertówka - Mohito, szpilki - Mohito
Wiosna w sesji Lirene My Color Code i Mohito 

sukienka - Mohito, marynarka - Mohito, naszyjnik - Mohito, 
Konferencja Lirene i Mohito, Fot. Krzysztof Adamek

KONKURS
Wy także możecie na własnej skórze sprawdzić jak działa nowy podkład Lirene My Color Code
Co musicie zrobić, by go wygrać?
Odpowiedzcie na pytanie którą porę roku lubicie najbardziej i dlaczego właśnie ją. Wybiorę 3 najciekawsze odpowiedzi spośród osób, które od 18.02.2015r do 04.03.2015r napiszą odpowiedź w komentarz pod tym wpisem o podkładzie My Color Code i konkursie lub pod zdjęciem informującym o konkursie na profilu Pracowni Porannych Przyjemności na Facebooku

Lirene - My Color Code - wiosna, lato, jesień i zima

Regulamin konkursu Lirene My Color Code
§ 1. Konkurs
1. Konkurs, o którym mowa w niniejszym regulaminie (zwany dalej „Konkursem”) jest skierowany do podmiotów: osoby fizyczne, będące konsumentami w rozumieniu art. 22 ustawy kodeks cywilny (Dz. U. z 1964 r. Nr 16 poz. 93 z późn. zm.), przebywające na terenie Rzeczpospolitej Polskiej (zwanych dalej „Uczestnikami”).
§ 2. Organizatorzy Konkursu
1. Organizatorem Konkursu jest autor bloga pracowniaporannychprzyjemnosci.blogspot.com, zwany dalej „Autorem Bloga”. Autor Bloga działa na zlecenie Agencji.
2. Fundatorem nagród w konkursie jest firma Dr Irena Eris Sp. z o.o.
3. Przed wzięciem udziału w Konkursie każdy Uczestnik powinien zapoznać się z Regulaminem. Udział w Konkursie będzie równoznaczny z akceptacją Regulaminu Konkursu.
4. Regulamin Konkursu jest dostępny na stronie pracowniaporannychprzyjemnosci.blogspot.com
§ 3. Zasady konkursu
1. Konkurs odbywa się na terenie Rzeczpospolitej Polskiej na blogu pracowniaporannychprzyjemnosci.blogspot.com (dalej: „Konkurs”). Konkurs skierowany jest do osób fizycznych, które w dniu jego rozpoczęcia ukończyły 18 lat, posiadają pełną zdolność do czynności prawnych, zamieszkują na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
2. Konkurs przeznaczony jest wyłącznie dla obserwatorów bloga pracowniaporannychprzyjemnosci.blogspot.com
3. W Konkursie nie mogą brać udziału pracownicy Organizatora, Fundatora oraz osoby współpracujące z tymi podmiotami w sposób stały na innej podstawie niż stosunek pracy, a także członkowie ich najbliższych rodzin, tj. wstępni, zstępni, rodzeństwo, małżonkowie, rodzice małżonków i osoby pozostające z nimi w stosunku przysposobienia.
4. Zadanie Konkursowe polega na udzieleniu odpowiedzi na pytanie: „Jaka jest Twoja ulubiona pora roku i dlaczego ją właśnie lubisz?” Odpowiedź powinna być umieszczona i przesłana w komentarzu do konkursowego postu na blogu pracowniaporannychprzyjemnosci.blogspot.com lub pod zdjęciem informującym o konkursie na profilu bloga na Facebooku https://www.facebook.com/PracowniaPorannychPrzyjemnosci 
5. Konkurs trwa od 18.02.2015 do 04.03.2015, do godz. 23:59.
6. Nagrodami w konkursie są 3 zestawy podkładów z serii My Color Code od Lirene.
§ 4. Rozstrzygnięcie konkursu i zasady przyznawana nagród
1. Spośród wszystkich komentarzy Autor Bloga wybierze 3 najciekawsze odpowiedzi.
2. Ocena dokonywana przez Autora Bloga w kontekście wyboru zwycięzców będzie całkowicie subiektywna.
3. Wyłonienie laureatów przez Autora Bloga nastąpi nie później niż w ciągu tygodnia od zakończenia konkursu.
4. Uczestnicy, którzy wygrali nagrody zostaną poinformowani przez Autora bloga poprzez umieszczenie informacji na blogu lub na profilu na Facebooku.
5. Po wyłonieniu laureatów powinni się oni z kontaktować z Autorem bloga poprzez adres e-mail ina_1986@o2.pl, nie później jednak niż w terminie do 11.03.2015 r. Po tym terminie laureat nagrody traci do niej prawo.
6. Treść wiadomości, o której mowa w ust. 5 powinna zawierać co najmniej: imię i nazwisko, adres pocztowy, pod który powinna zostać wysłana nagroda, nr telefonu komórkowego lub stacjonarnego.
7. Nie podanie którejkolwiek z informacji wskazanych w ust. 6 skutkuje utratą prawa do otrzymania nagrody.
8. W przypadku, gdy zdobywcą Nagrody będzie jakakolwiek osoba, która nie spełnia warunków wskazanych w niniejszym Regulaminie, osoba taka traci prawa do nagrody, a w wypadku ujawnienia tego faktu po jej doręczeniu osoba ta będzie zobowiązana do jej zwrotu.

§ 5. Rozstrzygnięcie konkursu i zasady przyznawania nagród
1. Nagrodą w konkursie jest 1 z 3 zestawów podkładów My Color Code od Lirene.
2. Organizator oświadcza, że każda z nagród rzeczowych jest zwolniona z podatku dochodowego od osób fizycznych na zasadzie art. 21 ust. 1 pkt. 68 ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych.
3. Nagrody w Konkursie nie podlegają wymianie na inne nagrody oraz na ekwiwalent pieniężny.
4. Nagrody zostaną przesłane zwycięzcom za pośrednictwem firmy kurierskiej na adres i dane wskazane w treści wiadomości, o której mowa w §4 ust. 6, w terminie do 14 dni roboczych od otrzymania danych adresowych zwycięzców.
5. Podczas wydania nagrody laureat będzie zobowiązany do okazania osobie wydającej nagrodę dokumentu ze zdjęciem potwierdzającym tożsamość zwycięzcy (dowód osobisty, paszport, dokument prawa jazdy).
6. Otrzymanie nagrody, o której mowa w ust. 1 laureat potwierdzi poprzez podpisanie protokołu odbioru, który będzie miał przy sobie pracownik firmy kurierskiej, bądź inna uprawniona osoba.
7. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za brak możliwości przekazania nagrody z przyczyn leżących po stronie Uczestnika, a w szczególności w przypadku podania błędnych danych, zmiany danych Uczestnika, o której organizator nie został poinformowany lub w przypadku niespełnienia przez Uczestnika warunków o których mowa w niniejszym Regulaminie. W takim przypadku nagroda pozostaje własnością Fundatora. 


Czy też miałyście problem z dobraniem dla siebie jasnych podkładów? I co myślicie o analizie kolorystycznej? Wiecie jakim typem urody jesteście?

You Might Also Like

14 komentarze

  1. ja jestem zimą, ale ciepłą zimą, bo jednak odcień skóry mam ciepły : ) Za to ulubioną porą roku jest wiosna! Bo jednak to wtedy temperatura jest optymalna dopiero, słońce grzeje no i te kolory wokół : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja szczerze to nie wiem jaką porą roku jestem, musiałby ktoś fachowym okiem na mnie spojrzeć. Mi się wydaje że latem ale kolor oczu tu nie pasuje bo mam zielone. A moja ulubiona pora roku to lato właśnie :) jestem cieplolubna, dla mnie mogłoby być ciepło cały rok! Nawet upały mi nie przeszkadzają :) słońce dodaje mi energii, nawet jak daje czadu juz o 6 rano to wstanę z uśmiechem na ustach bo jest słońce! A zimy za.to w ogóle mogłoby nie być :) nie obraziłabym się za to :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Którą porę roku lubię najbardziej? A co jeśli powiem, że kocham wszystkie?
    Wiosnę uwielbiam za to, że wszystko zaczyna budzić się do życia, świat powoli staje się co raz bardziej kolorowy. Z uśmiechem na twarzy podnoszę się z łóżka, i piję herbatkę przed domem. Jest po prostu pięknie.
    Lato- za mnóstwo słońca, jeszcze więcej uśmiechu. Lato dostarcza mnóstwa inspiracji do kolorowych makijaży oraz do niezliczonej liczby stylizacji. To także czas na zwiększoną aktywność fizyczną i na opychanie się pysznymi, świeżymi owocami. To pora roku, kiedy mamy więcej czasu dla znajomych , stajemy się bardziej życzliwi.
    Jesień- jak tu nie kochać naszej pięknej, polskiej Jesieni? Haloo! Liście nabierają pięknych kolorów, mogę przeczytać dobrą książkę popijając ciepłą herbatkę i ciesząc się z możliwości siedzenia pod ciepłym kocem. To piękne wieczory , świeczki w kominku i co najważniejsze dla mnie to to, że po jesieni będzie zima a w zimie są święta!;)
    Zima, zimeczka, zimusia- mimo tego, że jestem dorosłą kobietą , szaleje ze szczęścia jak dziecko widząc spadające z nieba płatki śniegu. W zimie jest po prostu pięknie.. Zbliżają się Święta, które nadal są dla mnie czasem magicznym. Zapach żywej choinki, odgłos palącego się drewna w kominku, czas spędzany z najbliższymi .. Dla mnie te chwile są bezcenne.
    Zdaję sobie sprawę z tego, że być może to nie jest właściwa odpowiedź na pytanie konkursowe. Jestem osobą, która stara się widzieć tylko zalety a dla mnie niewątpliwie każda pora roku ma ich mnóstwo. Uważam, że każda z nich ma w sobie coś wyjątkowego i że każda osoba może znaleźć w niej coś co lubi:). Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Za mało jest jasnych podkładów w drogeriach, czasami nawet najjaśniejsze są za ciemne :/ Szczególnie polskich marek (co jest nielogiczne). Jeśli chodzi o typ urody to nie wiem którym jestem, może wiosną.. d;

    Co do pytania, to moja ulubiona pora roku, to wiosna ;) Wszystko zaczyna robić się zielone, budzi się do życia, nawet mnie nachodzi ochota na ruszenie dupska z kanapy ;) No i oczywiście można wychodzić lżej ubranym i mimo, że jest ciepło, to makijaż nie spływa (jak to się dzieje latem). Poza tym zaczynają się grille, ogniska.. to wszystko przemawia za tą porą roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ze wszystkich pór roku najbardziej kocham lato. To moja ulubiona pora roku - jest ciepło a nawet gorąco ale dla takiego zmarzlucha jak ja jest to idealny czas i nawet jeśli nie przepadam za mocno za wylegiwaniem się na słońcu to pod baldachimem jak najbardziej. Że pot się leje? A niech się leje, przynajmniej jest mi ciepło i nie marznę, nie muszę zakładać tony ubrań i ciężkich butów. I te letnie warzywa i owoce...zwłaszcza owoce. ;) I te kolory: żywe, nasycone (no chyba że przysuszy gdy deszczu się troche nie pojawi - wtedy można odtańczyć na dworze taniec szczęścia bez obawy o zapalenie płuc). Można jeść i jeść i nie ma się dość bo one takie pyszne. I to słoneczko które wita nas każdego dnia i tak długo widnieje na nieboskłonie, że aż serducho się raduje. Można pojechać nad wodę, trochę popływać na świeżym powietrzu, powdychać świeże zapachy i bez obawy o odmrożony tyłek założyć krótką sukienkę na ramiączkach (albo i bez). Żadna inna pora roku tak mnie nie nastraja jak lato, wtedy mam ochotę zrobić tak wiele. Czasami mam wrażenie, że to przez to, że urodziłam się mroźną zimą i lgnę do ciepła.
    Wydaje mi się, że jestem latem, ale nie jestem tego pewna na 100% bo np. w mdłych kolorach (zbyt rozbielonych) nie wyglądam korzystnie i cery porcelanowej też nie posiadam bo ma żółte podtony. :)

    Swoja drogą - w piękną sukienkę cię ubrani <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale miałaś piekna sukienke <3 ja wygrałam ostatnio u Ciebie pozostałym życze powodzenia ;)

    A no i jestem jesienią ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej lubię lato, bo wtedy coś się zaczyna i coś się kończy. Lato to potęga, piękna pora roku, która zachwyca swoją bujnością i tym, że ostre promienia słoneczne powodują, że wszystko jest za mgłą, blaknie, ale też dojrzewa. Lato to bezkarność, żywioł, nowe życie, wtedy właśnie na wsi rodzą się zwierzęta, drób, cielaki, koźlęta, koty, cała zagroda tętni życiem. Jest też masa pracy, sianokosy, żniwa, pierwsze ziemniaki, fasolka szparagowa, czereśnie, masa pracy, pot i radość. Ale... jest gdzie przysiąść, w cieniu, pod drzewem. Lato to pozytywne zmęczenie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Macałam te fluidy, są całkiem spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej lubię jesień, ale taką prawdziwą złotą jesień! Kocham kolorowe liście na drzewach, jesienne słońce, które nie jest tak nachalne jak to letnie, ale wciąż jest ciepło. Kocham porę kiedy w końcu wyciągnąć z szafy ulubione swetry, szaliki i kominy. A potem zacząć ubierać botki i inne buty. Bawić się nakryciem wierzchnim - kurtkami, swetrami i płaszczami. A gdy jesień jest deszczowa, kocham zaszywać się w domu z gorącą czekoladą w kubku, owinięta kocem, oglądać ulubiony serial, film lub czytać książkę i obserwować z łóżka padający deszcz.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepięknie wyglądasz i ta sukienka i makijaż :) Tez jestem wiosennym typem urody a kocham wiosnę i lato. Wiosnę bo jest idealna dla mnie temperatura i wszystko się na nowo odradza i zaczyna kwitnąć, a lato bo są najdłuższe dni. Jest wtedy pachnąco, radośnie i kolorowo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Najlepsza pora roku? Wiosna! Zdecydowanie ;) Uwielbiam ten moment, kiedy przyroda budzi się do życia, kwiaty kwitną , ptaki ćwierkają, w mieście sie zieleni, słońce coraz dłużej i mocniej świeci. Taka wiosenna aura cudownie na mnie działa, mam więcej energii i chęci do działania, a i w modzie robi się ciekawie, nowe kolekcje, pastelowe, kwieciste ubrania czyli to co kocham. Wiosną czuję się lekko, wsiadam na rower, śpiewam i tańczę - po prostu jestem szczęśliwa! Tak na mnie działa wiosna, słońce i ciepło ;)

    P.S. Śliczna sukienka. Pasuje do ciebie ;)

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurcze, to trudne wbrew pozorom... ;) Każda pora roku ma swoje dobre momenty i w każdej można robić wiele fajnych rzeczy, a wszystko zależy od ludzkiej fantazji. W tej jednak chwili stawiam na wiosnę. I to nie tylko dlatego, że te promienie słońca coraz cieplejsze... Że ptaki zaczynają swoje poranne koncerty, a wiewiórki w parku szaleją po drzewach (w ciągu ostatnich kilku dni spotkałam ich chyba około 5 - cudne rudzielce!). Dzień coraz dłuższy, wieczory jaśniejsze i ogólnie jakaś niezidentyfikowana energia napełnia moje ciało. Kocham wiosnę też za to, że mi się chce wszystkiego ze zdwojona siłą! Wreszcie przekonałam się do codziennych biegów. Mam cierpliwość wklepywania w swoje ciało wszystkich tych kosmetyków wyszczuplających. Chce mi się robić domowe maseczki i nakładać na twarz. Odwiedziłam fryzjera i zrobiłam grzywkę po prawie dziesięcioletniej przerwie. Mam ochotę kupić jakąś boską, kwiecistą sukienkę. I zapleść warkocze. Wiosna! Chyba czuję się radosną. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesień moja ulubiona
    złota, kolorowa i deszczowa
    z chmurkami na niebie
    z kałużami pod nóżkami
    taka różnorodna
    niesamowita
    nie depresyjna
    radosna
    miłosna
    uczuciowa
    lubię tą naszą jesień
    a to dlatego, że chłodnym latem jestem
    a skoro chłodne to bliżej do jesieni ;)
    baner: isthemagichereforever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista