Z kapeluszem jej do twarzy...

17:00

Sesje z Martą są jak najlepsza przygoda. Można bez konsekwencji poudawać, być aktorem, na chwilę zmienić się w kogoś innego lub odegrać jakąś rolę. Wiele z Was zna już Martę z Geometry of Nature i podziwia jej zdjęcia, razem ze mną na czele (oj tak, lubię jej estetykę i kadrowanie). Tym razem ja miałam przyjemność być w jej obiektywie. Zresztą nie po raz pierwszy.

Nie wiem czemu nie wstawiłam ich wcześniej - bardzo mi się podobają, więc ciesze się, że w końcu ujrzą światło dzienne. Koniec pisania. Niech zdjęcia powiedzą same za siebie ;)

Fot. Marta Śliwak, Geometry of Nature

Więcej zdjęć znajdziecie w rozszerzeniu... :)



Fot. Marta Śliwak, Geometry of Nature

Fot. Marta Śliwak, Geometry of Nature


Fot. Marta Śliwak, Geometry of Nature
Fot. Marta Śliwak, Geometry of Nature
Fot. Marta Śliwak, Geometry of Nature

Ramoneska: ZARA
Spodnie: ZARA
Golf: Mango
Buty: Kazar
Kapelusz: C&A
Szalik: COS
Rękawiczki: Ralph Lauren

Fot. Marta Śliwak, Geometry Of Nature

You Might Also Like

21 komentarze

  1. no pięknie pięknie, moje laseczki :) Marta ma wyczucie i rękę :) Ślicznie wyszłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie Ci w tym kapeluszu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia są pięknie, szczególnie 1 :D

    OdpowiedzUsuń
  4. no super! Marta ma wielki talent a Ty w jej obiektywie wyglądasz jeszcze piękniej! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ma, to cudotwórca i w jej obiektywie chyba wszyscy wyglądają jeszcze lepiej :) To się nazywa świetny fotograf :)

      Usuń
  5. Sześć zdjęć i sześć razy " wow". Naprawdę jestem pod wrażeniem. Zdolności Marty, aranżacji, pomysłu i Twojej urody. Już pisałam, jesteś mega fotogeniczna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anitko, a ja napiszę po raz kolejny, że czytając Twoje komentarze ciepło się robi na serduchu :) Dziękujemy z Marti za Twoje przemiłe słowa :)

      Usuń
    2. Anitko, a ja napiszę po raz kolejny, że czytając Twoje komentarze ciepło się robi na serduchu :) Dziękujemy z Marti za Twoje przemiłe słowa :)

      Usuń
  6. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oczywiście że z kapeluszami jest do twarzy i moim zdaniem fajnie jest je nosić. Dlatego ja wszelkie nakrycia głowy zamawiam głównie z hatfactory i jestem przekonana, że będę jeszcze więcej miała takich nakryć głowy.

    OdpowiedzUsuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista