Ekspresowy tort urodzinowy z masą budyniowo-karpatkową i ciastem biszkoptowym

09:30

Miałam 2 osoby wśród najbliższych, które miały urodziny, a czasu było jak na lekarstwo. Wpadłam na pomysł, żeby zrobić szybkie ciasto biszkoptowe, z masą budyniowo-karpatkową i owocami.
Biszkopty oczywiście upiekłam sama, wszystko pięknie wyrosło i nie opadło. Ciasto przygotowywałam 10 min, piekło się 40 min (ale ja w tym czasie robiłam inne rzeczy), krem zrobiłam w 3 min i... 2 torty gotowe :)

Tort urodzinowy z masą budyniowo-karpatkową i owocami




Dziś już nie podam przepisu, bo jest zbyt późno ,ale jeśli będziecie zainteresowali, z przyjemnością go umieszczę :)
Tymczasem przedstawiam więcej zdjęć:

Tort urodzinowy z masą budyniowo-karpatkową i owocami

Tort urodzinowy z masą budyniowo-karpatkową i owocami

Tort urodzinowy z masą budyniowo-karpatkową i owocami
Tort urodzinowy z masą budyniowo-karpatkową i owocami
Edit: Dodaje przepis na Waszą prośbę:

Biszkopt upiec wg przepisu z tego bloga :) Nie bójcie się upuścić biszkopt w blaszce - uwierzcie, nic się z nim nie stanie :)

Przeciąć ostudzony biszkopt specjalną linką (Ikea) lub grubą nicią na 3 części. Każda polać ponczem (3 łyżki wody na 1 łyżkę cytryny). Części przełożyć masą budyniową lub karpatkową przygotowaną wg przepisu na opakowaniu (są 2 rodzaje - z gotowanym mlekiem i z zimnym mlekiem - ja wole z zimnym, bo wtedy jest szybciej). Do każdej warstwy dołożyć owoce, które mamy - ja dołożyłam brzoskwinie w zalewie z mojego ogrodu i mrożone jeżyny, maliny i borówki. Górę ozdobić ziarnami granatu. Voila! :)

You Might Also Like

11 komentarze

  1. Fajnie wyszły jak na takiej "szybkości robione"
    Ja też lubię takie akcje, bo to jest takie miłe dla tych osób:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje, że miłe. A mi największą radość sprawia właśnie to sprawianie radości innym :)

      Usuń
  2. wygląda apetycznie! koniecznie dodaj przepis;)

    OdpowiedzUsuń
  3. tort wygląda pysznie. Prosimy o przepis ;))))))))))))) może i mi się uda zrobić ;)))

    Pozdrowionka

    Rewelacja!! ;))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już dodaje, z pewnością się uda, jest proste i szybkie - kwestia chęci, o nie czasem najtrudniej ;)

      Usuń
  4. Ty mi taki tort lepiej zrób a ja wpadnę z cotkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ahhh owoce muszą dawać nieziemski efekt:)!

    OdpowiedzUsuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista