Rozświetlacze i korektory: najlepszy z najtańszych za 12zł... Bell - Rozświetlający korektor pod oczy

10:00

Kolejny post z cyklu rozświetlacze i korektory.
Pisałam już o YSL - Touche Eclat, moim długoletnim ulubieńcu wśród rozświetlaczy pod oczy w kontekście artykułu Cienie do powiek - jak się ich pozbyć.

Ale na YSL świat się nie kończy i moja lista "ulubieńców" ;) Mam też swój inny ulubiony produkt pod oczy z dużo niższej półki cenowej - Bell BB Cream7in1 Eye Concealer, który popolsku nazwano Rozświetlającym korektorem pod oczy.



źródło: bell.com.pl
Bell - Rozświetlający korektor pod oczy


Słyszałyście o tym korektorze BB Cream?




Co nam pisze o nim producent?

Kłopoty z podkrążonymi oczami i zmęczonym spojrzeniem? Rozświetlający korektor pod oczy BB Cream Lightening 7in1 Eye Concealer pozwoli szybko i skutecznie uporać się z tymi problemami.

Kosmetyk łączy ze sobą właściwości korektora z pielęgnującym działaniem kremu pod oczy:

- Rozświetla

- Tuszuje cienie pod oczami

- Ukrywa oznaki zmęczenia

- Nawilża

- Wygładza naskórek

- Dopasowuje się do koloru skóry

- Zawiera filtr SPF 15

 Cena: 11-12zł/5ml

Bell - Rozświetlający korektor pod oczy

opakowanie: Ten korektor ma jasne opakowanie, jest w formie pisaka, z przekręcaną końcówką, typu klik-klik. Przy jednym przekręceniu wydostaje się dużo produktu.
Pędzelek jest ze sztucznego włosia, jest dosyć twardy i zdecydowanie nie nadaje się sam do nakładania korektora. Mnie to nie sprawia problemu, bo pod ciepłem palców każdy korektor wg mnie lepiej się stapia ze skórą i z innymi kosmetykami.
 
Bell - Rozświetlający korektor pod oczy
 
Krycie: Korektor  dobrze, a nawet bardzo dobrze kryje jak na produkt pod oczy. Nie wiedze jednak mocnego efektu rozświetlenia (w YSL Touche Eclat jest to bardziej widoczne).
Ten korektor nadaje się do użycia na całej twarzy czy ciele. Jest dosyć lekki, wiec po użyciu go pod oczami nie czujemy jakby stworzył maskę, to także sprawia, że nie mamy nieestetycznych wałków z korektora, które zbierają się pod oczami.
 
Bell - Rozświetlający korektor pod oczy
 
 
Kolor: Ja mam już 2 lub 3 opakowanie nr 010 light, bo jestem bladziochem, choć teraz po wakacjach był trochę zbyt jasny. Ten 010 light jest kolorem cielistym, ani brzoskwiniowym, ani różowym - taki typowy nude.
 
Bell - korektor rozświetlający pod oczy jest dostępny w 4 kolorach
źródło: bell.com.pl
 
Moja opinia: Fakt, że zużyłam już 2 opakowania, a teraz kupiłam następne świadczy o tym, że przypadł mi do gustu :)
Od prawej YSL - Touche Eclat nr 2 i Bell - Rozswietlający korektor pod oczy nr 010 light - YSL wpada delikatnie w róż, Bell - jest cielisty
 

You Might Also Like

22 komentarze

  1. śliczny kolorek chyba też sobie go sprezentuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja wole większy efekt rozświetlenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam dni, kiedy wolę po prostu krycie, od rozświetlenia jest MAC (o którym będzie kolejny post) i YSL

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dobrze kryje w przypadku moich cieni, nawet mogę stwierdzić, że bardzo dobrze w porównaniu z innymi, ale nie osadza się w załamaniach, bo nie jest "ciężki"

      Usuń
  4. Podoba mi się, że jest w pędzelku! :) narazie używam jednego z paletki Wibo , ale muszę rozejrzeć się za czymś fajnym pod oczy ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pod oczy już tylko w pisaku i w pacynce używam, bo w słoiczkach dla mnie trochę zbyt ciężkie na codzień

      Usuń
  5. Ja z tej serii mam krem BB :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, ja go mam, ale jeszcze czeka na dobrą godzinę, ciekawa jestem jak on się u Ciebie sprawdza... :)

      Usuń
  6. poszukam, ponieważ mój Flormar zbliża się ku końcowi, cena niewielka :) więc warto spróbować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja z kolei o korektorze Flormaru nic nie słyszałam, jak będziesz miała jakąś notkę, to z chęcią poczytam :)

      Usuń
  7. Chyba muszę się za nim rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ok, kupię na Twoją odpowiedzialność! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o jezuśku, Martuś, teraz się boję ;) U mnie się świetnie sprawdza, mam nadzieje, że u Ciebie będzie podobnie :]

      Usuń
  9. ja mam jego odpowiednik z AVONU, jest oki :))
    ale myślę, że wypróbuje i ten :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda jasno, ale nie wiem czy wystarczająco dla mnie, po za tym kosmetyki do twarzy z bell lubią u mnie ciemnieć :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, ja u siebie tego efektu ciemnienia nie zauważyłam, ale u kogoś też o tym czytałam

      Usuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista