Rozświetlacze i korektory - Dior Hydra Life BB Eye Cream

16:00

O tym BB kremie pod oczy od Diora już wspominałam w Ulubieńcach maja.
Warto się nad nim jednak rozpisać nieco dłużej, co niniejszym czynię :)

 
korektor Dior - HydraLife BB Eye Creme

 
 
korektor Dior - HydraLife BB Eye Creme



Dior BB Eye Cream to korektor wyjątkowy szczególnie ze względu na świetne nawilżenie okolic oczu. Może to być niezwykle przydatna cecha szczególnie wśród osób, które mają zmarszczki pod oczami i tym samym zwykłe korektory właśnie w ich załamaniach się zbierają.

To świetny krem + korektor w jednym :)


Dior BB Eye Cream
Co pisze o nim producent?
 
Po raz pierwszy, Dior tworzy krem BB przeznaczony wyłącznie do okolic oczu. BB Eye to unikatowy produkt do pielęgnacji wielopłaszczyznowej, który jednocześnie usuwa oznaki starzenia się skóry wokół oczu, wygładza ją, chroni i rozświetla. Nowatorska pielęgnacja kremów BB powoli staje się ikoną, która inspiruje współczesne młode kobiety. Krem BB Eye Dior łączą w sobie nawilżające i ochronne właściwości produktów do pielęgnacji skóry z ujednolicającymi i podkreślającymi piękno cechami produktów do makijażu.
Cena: 185zł/6ml

korektor Dior - HydraLife BB Eye Creme


Co ja o nim myślę?
Krem BB pod oczy od Diora to jak dla mnie w pewien sposób innowacyjny produkt. Samo opakowanie nie odróżnia się od innych ale już zawartość bije wiele korektorów o głowę. Cena też jest wyższa niż zdecydowana większość produktów tego segmentu. Czy jednak warto przepłacać?


Opakowanie - piękne, pastelowe opakowanie mieszczące pacynkę a'la błyszczyk kryje w sobie koncentrat nawilżająco-ujędrniający i korektor w jednej postaci.

Konsystencja - korektor Dior BB Eye Cream jest gęstym, treściwym produktem. Nabiera się go bardzo mało. O dziwo bardzo dobrze się rozprowadza bo wtapia się w skórę.

korektor Dior - HydraLife BB Eye Creme

korektor Dior - HydraLife BB Eye Creme

Efekty - Krem kryje na 3/4. Ja mam najjaśniejszy odcień, który jest dla mnie idealnie dobrany. Pięknie rozjaśnia spojrzenie. Jeśli chcemy optycznie powiększyć oko, wystarczy, że użyjemy go w kąciku oka.  Najważniejsze dla mnie w przypadku tego produktu jest efekt kremu. To dzięki niemu okolica oczu w widoczny sposób wygląda młodziej i lepiej.
To jest szczególnie ważne dla osób, które mają widoczne zmarszczki, bo to w nich zwykle zbiera się korektor po kilku godzinach. W przypadku stosowania Dior BB Eye Cream ja efektu przemieszczania się korektora nie zauważyłam.


Plusy:
- wygodne opakowani
- brak zapachu
- nie podrażnia okolicy oczu
- dobrze kryje cienie
- rozświetla
- rewelacyjnie nawilża i ujędrnia skórę wokół oczu
- działa jak krem liftingujący
- wydajny

Minusy:
- małe opakowanie
- mały wybór kolorów (mi akurat 01 idealnie pasował)
- wysoka cena


korektor Dior - HydraLife BB Eye Creme

Choć cena jest wysoka i jest to w sumie jedyny dla mnie minus, to jeśli mamy na niego fundusze i zależy nam na pozbyciu się efektu naszych wałów powodziowych wypełnionych po brzegi korektorem, to ten korektor i krem świetnie się do tego zadania nada. To przyjemność aplikacji co rano. Luksus, który chce się mieć w swojej kosmetyczce.





You Might Also Like

1 komentarze

  1. Hej, mam wielka prosbe czy moglbys klikać w linki sheinside na moim blogu? To dla mnie ogromnie wazne, odwdziecze sie :)

    OdpowiedzUsuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista