Bobbi Brown - Róż Pot Rouge for Lips and Cheeks

23:49

Róż od Bobbi Brown to produkt świetny na lato, bo ożywia naszą twarz. Jest wielofunkcyjny - nadaje się zarówno na poliki jak i na usta, a dla odważnych nawet na powieki :)






Bobbi Brown - Pot Rouge for Lips and Cheeks

 
Opakowanie jest eleganckie, zmieści się wszędzie. Plus za lusterko. 
 

Zdjęcia różu prosto po nałożeniu na dłoń. Róż z łatwością się nakłada, można pędzlem lub dłonią. Ładnie łączy się z podkładem i dobrze się trzyma. W mig ożywia buzię, ale można przesadzić niestety z jego ilością :)
 
Od producenta:
Ta formuła na bazie kremu idealnie nadaje się zarówno do makijażu ust, jak i policzków. Rozetrzyj na policzkach lub ustach, aby uzyskać delikatne, barwne wykończenie. Dostępny w wielu kolorach dla różnych typów karnacji. Dla wszystkich rodzajów skóry.
Cena: ok 115zł
 
 
 
 
 
 

You Might Also Like

17 komentarze

  1. śliczny kolorek jak dla mnie zdecydowanie za różowy

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny róż!
    Mam róż Bobbi Brown, ale tradycyjny, w kamieniu.
    Ale taki róż w kremie wydaje się być idealny na cieplejszą porę roku :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny kolor!!! uwielbiam róże i bronzy... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mi sięmarzy od nich eyeliner

    OdpowiedzUsuń
  5. Kosmetyki Bobbi Brown są tak skromnie zaprojektowane, a i tak mają w sobie magię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wygląda, uwielbiam takie różowe róże :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dostanę obsesji przez to odświeżanie kilkadziesiąt razy dziennie Twojego bloga w oczekiwaniu na post z wynikami :-))... hm... a może to już obsesja?! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, pamiętam o Was, już 3osobowe jury pomogło mi wybrać odpowiedzi, tylko nie miałam ich dotąd kiedy napisać, bo wracam codziennie do domu po 23 :P Jutro wieczorem podam ostateczne wyniki. Hehe, to jesczzce nie obsesja chyba, wiec nie będe Ciebie dłużej trzymać w niepewnosci i jutro się dowiecie :)
      Trzymaj się :)
      E.

      Usuń
    2. Trzymam się trzymam :) Czekam niecierpliwie, ale grzecznie i bez marudzenia :)Pozdrawiam!

      Usuń
  8. lubię kosmetyki Bobbi Brown:)

    OdpowiedzUsuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista