Wyniki rozdania

23:56

Moi drodzy, trochę z tym zwlekałam, ale nadszedł czas na wyniki z ostatniego rozdania...





I nagrodę czyli:

 za wstawienie posta o rozdaniu na swoim blogu i najciekawszą odp otrzymuje: Serenitka B za: http://serenitka-skarby-na-wieszaku.blogspot.com/2013/06/rozdanie-w-pracowni-porannych.html



2 nagrodę, czyli:

 za wstawienie informacji na FB i najciekawszą odp otrzymuje Tanita i Wojas za https://www.facebook.com/tatiana.dobija/posts/464306316997516



3 nagrodę, czyli:


za wstawienie mojego bloga w swoim blogrollu i najciekawszą odp otrzymuje Odette Swan (uśmiałam się czytając Twój wierszyk :))



4 nagrodę niespodziankę dla top gaduł i ciekawe odp otrzymuje, a właściwie nie mogłam się zdecydować, więc otrzymują Paula, Szpinakożerca i moja wierna i zniecierpliwiona Madamegreen - Aniu, bałam się że sprawdzanie mojego bloga wpędzi Ciebie w jakąś manię :)). A poza Top Gadułami wyróżnię także Aniołka89, bo utkwił mi jej długaśny wiersz w pamięci.

Niedługo kolejne konkursy, mam nadzieje, że teraz będą częściej :)

Gratuluje Wam  i prosze o podesłanie swojego adresu do wysyłki na ina_1986@o2.pl w ciągu 7 dni :)

You Might Also Like

17 komentarze

  1. Strasznie się cieszę :)
    Gratuluję pozostałym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale mi miło ;)
    Dziękuję bardzo :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję zwycięzcom :) i dziękuję za wyróżnienie mnie - zrobiłaś mi Ewelino piękną niespodziankę :) Dziękuję! Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje dziewczyny! nagrody są obłędne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za wyróżnienie :)

    Mail już poszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O kurcze:) Dziękuje:) Wspaniała wiadomość:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ależ mnie zaskoczyłaś wyróżnieniem :) bardzo, bardzo dziękuję i gratuluję zwyciężczyniom :)

    OdpowiedzUsuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista