Chanel - Puder Mat Lumiere

09:30

Chanel to klasa sama w sobie. Nie tylko w przemyśle odzieżowym, choć słynne marynarki czy torebki przeszły już dawno do podstawowego kanonu szyku i elegancji. Perfumy a także kosmetyki nie są już w grupie ogólnej "must have" - można bez nich się z pewnością obejść, ale trzeba przyznać, że i w tej kategorii mają to "coś". Coś, dzięki czemu kobieta używając ich perfum czuje się zmysłowa, a biorąc puder czy cienie Chanel ma poczucie posiadania czegoś wyjątkowego i eleganckiego...



Puder Chanel - Mat Lumiere (mój jest w kolorze 30 Aurore), ma filtr SPF 10. Mam go już od ok 1,5 roku i noszę go w torbie cały czas. Używam go raz na miesiąc tylko do przypudrowania nosa, dlatego też zużycie jest niemal niewidoczne.
Ten puder można używać na sucho- w wersji standardowej lub na mokro - wtedy sprawdza się jako podkład. Puder kryje drobne niedoskonałości dużo lepiej niż przeciętne pudry. Matowi na kilka długich godzin, co doceniam szczególnie w lato :)
Cena: ok 180-200zł (lub 140zł sam wkład).

 
 
Składniki:

 
Celowo nałożyłam więcej pudru na dłoń, by było go widać, ale na co dzień stapia się ze skórą i całkiem dobrze matuje (choć mam też innego faworyta od samego matowienia).
 


 

P.S. Opakowanie pokazuje ile ten puder ze mną przeszedł i co się dzieje w mojej torbie ;)
Opakowanie materiałowe sprawia, że bezpośrednie opakowanie plastikowe się nie niszczy i nie ściera. A co najważniejsze, nie otwiera się samo w torebce :P
U mnie przeżył ten puder niejedną podróż, a właściwie ponad rok codziennego stykania się z innymi produktami podczas noszenia torebki :)
 








You Might Also Like

12 komentarze

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista