MAC - Veluxe Pearlfushion Shadow

15:00


Nowa kolekcja cieni MAC - Veluxe Pearlfushion Shadow
 



 
Te cienie są innowacją, jakiej do tej pory nie widziałaś. Uniwersalny puder oddający czystość i kolor pigmentu.
 
Rezultatem jest szykowna, kremowa i lekka hybryda dająca możliwość uzyskania podwójnego efektu: nałożona na mokro daje supernasycenie i kolor błyszczący metalicznym blaskiem, zaś nałożona na sucho daje lekki kolor z delikatnym, lśniącym wykończeniem. Sześć paletek zawiera po pięć uzupełniających się odcieni prześlizgujących się z tych dziennych, do wieczorowych: Pinkluxe, Bleuluxe, Pastelluxe,Greenluxe, Smokeluxe oraz Brownluxe. Perfekcja w ich aplikacji będzie możliwa przy użyciu pędzla 275 Medium Angled Shading Brush.
 
...i gdy myślałaś, że widziałaś już wszystko, MAC puszcza do ciebie oko....
 
VELUXE PEARLFUSION SHADOW
Pastelluxe
 
 
 
Greenluxe
 
 
Brownluxe
 
 
Smokeluxe
 
 
Pinkluxe
 
Bleuluxe
 
Sugerowana cena detaliczna: 160PLN
 
PEDZEL BRUSH
275 Medium Angled Shading
 
Sugerowana cena detaliczna: 115PLN

You Might Also Like

12 komentarze

  1. Brązy i pastele są super!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. są mega tylko ta cena straszna - ja jednak wole Inglot jakość ta sama a dużo taniej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, z jakością Inglota bym polemizowała, bo jakimś cudem (choć mam 2 komponowane paletki), zawsze zbierają mi się w kącikach powiek. Tych MAC-owych nie testowałam, więc nie będę się wypowiadać. Cena nie zawsze jest równa jakości, to fakt, ale czasem warto dopłacić, jeśli coś jest warte swojej ceny :)

      Usuń
  3. Smokeluxe wyglądają cudnie!

    OdpowiedzUsuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista