moje życie na backstage'u ;)

22:52

W ciągu ostatnich kilku miesięcy sporo się u mnie działo... po godzinach.
Nie było kiedy wstawić zdjęć po pokazie Paprocki&Brzozowski  i ich kolekcji jesień-zima 2013r, ale lepiej późno niż wcale ;)


 
 




Na pokazie Paprocki&Brzozowski w SOHO Factory pojawiły się znane osoby, które prywatnie lubią ten duet i ich stroje.
To, co utkwiło mi w pamięci po pokazie to kamizelki z puszkiem, płaszcze, kolor musztardowo - żółty i piękne zwiewne sukienki oraz długie suknie. Ubiór z zadziorem, a jednocześnie ultrakobieco :)














 
 

You Might Also Like

9 komentarze

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista