Myślami jestem na wakacjach :)

23:08


Jak mam nie myśleć o wakacjach, skoro:
a) pogoda nas nie rozpieszcza,
b) wszędzie osaczają mnie reklamy zmysłowych modelek reklamujących kostiumy kąpielowe lub ręczniki plażowe ;)
c) jak na złość natykam się na promocje biur podróży i mega wielkich zniżek (ach, loty na Bali, na Kubę czy do Brazylii za 70% ceny przez błąd w taryfie kuszą bardziej niż zwykle ;)
d) znajomi opowiadają o swoich planach na 3 tygodniowe wakacje,
...
a ja mogę tylko pooglądać zdjęcia znajomych, egzotyczne sesje zdjęciowe (w tym poniższa Paprocki&Brzozowski) czy pośmiać się z reklam, które tak jak ta poniższa, grają na nerwach pracujących ludzi... ;)
Reklama w metrze w Seulu, Korea
Chociaż mając takie klapki można czuć się niemal jak na urlopie ;)


źródło: weheartstuff.co.uk

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Te klapeczki wygladajace jak ryby to jakas porazka! Ani to ladne ani fajne. Nie wiem kto by chcial cos takiego nosic :D

    OdpowiedzUsuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista