Fajne chłopaki od The Balm ;)

18:21

Fajni chłopcy od The Balm wpadną w oko niejednej dziewczynie...
The Balm jak zawsze zaskakuje nietuzinkowymi opakowaniami. Nie jestem w stanie obok nich przejść obojętnie i się chociaż nie uśmiechnąć.

The Balm - paleta cieni Nude Dude
Nude Dude to paletka kolorystyczna dobrana dla miłośniczek brązów, beżów i cielistych odcieni. Są zestawione tak, by wykonać nimi makijaż codzienny, do pracy czy szkoły ale intensywne w barwie cienie z oberżyną, ciemnym brązem, grafitowym czy czernią nadadzą się do makijażu smokey eyes. 
Ja do swojego makijażu użyłam koloru beżowego, przy liniach rzęs wykorzystałam śliwkowy odcień, a kącik oczu rozświetliłam perłową brzoskwinką.

The Balm - paleta cieni Nude Dude

The Balm - paleta cieni Nude Dude

Ciemne cienie mają bardzo mocną pigmentacje, jasne cienie też mocno widać na powiece, najdelikatniejsze są matowe brązowo-beżowe i czekoladowe cienie.
To, co mi się w tej paletce podoba to fakt, że są zarówno matowe jak i perłowe cienie - każdy znajdzie coś dla siebie.

The Balm - paleta cieni Nude Dude

The Balm - paleta cieni Nude Dude
The Balm - paleta cieni Nude Dude
Paletka cieni The Balm Nude Dude to 12 cieni do powiek, które świetnie trzymają się na powiekach przez cały dzień. I to dosłownie bo od rana do wieczora pozostają na swoim miejscu bez poprawek. Nie osypują się. Łatwo je ze sobą łączyć, blendowanie jest przyjemne i proste, można nimi stworzyć kompletny makijaż oka w wielu stylach dlatego to taki dobry basic zarówno dla początkujących miłośniczek makijażu jak i tych kobiet, które mają już pokaźną kolekcję tych kosmetyków, bo z pewnością znajdą w niej odcień, którego jeszcze nie miały. 
The Balm to nie tylko dobrej jakości kosmetyki ale także świetna zabawa dzięki ciekawym opakowaniom, które wyróżniają się od innych na sklepowych półkach. 

The Balm - paleta cieni Nude Dude






You Might Also Like

2 komentarze

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista