Krem szyty na miarę od Clarena Naturalis

19:19

Clarena to polska marka produkująca od lat kremy dla kobiet. Idąc za duchem czasu w tym roku firma wprowadziła nową markę - Clarena Naturalis. Tworzy ona w 100% wegańskie kremy naturalne z krótkim terminem przydatności. Drzemią w nim same naturalne składniki, które mają odmładzać skórę, koić zaczerwienienia i podrażnione miejsca.

Clarena Naturalis - Siberian Berry Cream 



Krem wyróżnia się nie tylko opakowaniem od standardowych produktów marki, ale także składem. Kremy Clarena Naturalis nie zawierają parabenów, silikonów czy sztucznych barwików i składników pochodzenia zwierzęcego. Co ciekawe te kremy są produkowane i wysyłane pod konkretne zamówienie danego Klienta. 

Clarena Naturalis - Siberian Berry Cream 
Kremy Clarena na chwilę obecną występują w 2 pojemnościach - podróżnej lub do testowania - 15ml (cena 55zł) oraz pełnowymiarowym słoiczku - 50ml (cena 149zł). Gdzie można taki krem kupić? Najlepiej na stronie marki. W związku z faktem, że krem nie zawiera konserwantów, należy trzymać go w lodówce, by zachował swoje dobroczynne właściwości i zużyć w ciągu 40 dni od daty produkcji. 

Clarena Naturalis - Siberian Berry Cream 
To, co mnie w tym kosmetyku urzekło, to opakowanie. Słoiczek z drewnianą zakrętką wyróżnia się na półce. Siberian Berry Cream zawiera wyciąg z rokitnika, bogatego w witaminy i kwasy tłuszczowe. Niwelują one stany zapalne skóry i zaczerwienienia, a także działają przeciwstarzeniowo. Co zatem krem robi? Silnie nawilża skórę, wygładza ją i koi. Jest bardzo konkretny i pozostawia odczuwalną warstwę, co mi akurat nie przypadło do gustu. Zdecydowanie wg mnie nadaje się na noc bardziej niż jako krem na dzień, bo moja skóra lekko się po nim świeciła, ale właściwości nawilżających nie można mu odmówić. 

Clarena Naturalis - Siberian Berry Cream 
Jako osoba dbająca o środowisko wokół mnie ciesze się, że marka Clarena Naturalis także się o nie troszczy. Opakowania kartonowe są biodegradowalne, a szklane słoiki zwrotne. Zwracając je po ich zużyciu otrzymujemy rabata w wysokości 20% ceny kremu. Dodatkowo część dochodu uzyskanego ze sprzedaży kremów naturalnych przeznaczona będzie na odbudowę zasobów leśnych. Brawo Clarena!

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Bardzo miła idea, jednak jak skóra się świeci, to nie wiem czy jest dla mnie, ale ciekawi mnie bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękujemy za Twoją opinię na temat naszego Siberian Berry Cream :) Cieszymy się, że spodobała Ci się idea naszej nowej marki - Clarena Naturalis :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzmi świetnie i zaraz sprawdzę, co marka proponuje dla cer tłustych. Urzekło mnie też opakowanie kremu i...zwrotny słoiczek :D

    OdpowiedzUsuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista