Magia do brwi z Benefitem - AbracadaBROW, kabum i mamy piękne brwi

22:11

Benefit od lat słynie z produktów do stylizacji brwi. To on jest bezdyskusyjnym numerem jeden w tej tematyce. I nie osiada na laurach, ciesząc się z tego, jakie cuda już stworzył. Benefit wciąż dostosowuje swoje produkty do potrzeb swoich Klientek. I dlatego właśnie Klientki są z nich takie zadowolone. Ciekawi jesteście co nowego Benefit pokazał nam blogerkom, a teraz także i Wam oferuje w perfumeriach Sephora?

Benefit -  Brow Collection
Nie będę pokazywała Wam zdjęć bez pomalowanych brwi, bo są jasne i bezkształtne, pokaże Wam za to jak wyglądają moje brwi po wykonturowaniu ich nowościami Benefit z Brow Collection.

Benefit -  Brow Collection

Zacznę od końca. Gdybyśmy żyli w idealnym świecie, w którym mamy kilka godzin na przygotowanie makijażu, nie jesteśmy spóźnieni i nie mamy dylematu - co wybrać - zjeść śniadanie czy zrobić sobie idealne brwi, to zaczęłabym opis od bazy do brwi, a potem przedstawiłabym produkty dodające objętości lub wypełniające włoski. Mój świat jednak tak idealny pod względem czasu nie jest i zwykle pozostaje mi 5 min na zrobienie całego makijażu. A że bez podkreślenia brwi nie wychodzę z domu, sama najczęściej zaczynam od końca - czegoś, co sprawi, że w 30 sekund moje brwi będą gotowe do wyjscia i pokazania ich do ludzi ;)
 Na "pierwszy ogień" opiszę mój must have, które mogę polecić każdej początkującej w kwestiach makijażu osobie. Ka-Brow to koloryzująca pomada do brwi. Jeśli nie chcesz spędzać na malowaniu wielu godzin albo zabierać kilku kosmetyków do brwi na wyjazd, to Ka-BROW sprawdzi się według mnie najlepiej. Czemu? 

Używanie jego jest banalne. Składa się on z 3 części - różdżki zakończonej cienkim pędzelkiem, skuwki, w którą wkłada się różdżkę i zakręca pojemnik z pomadą i 3 - pojemnik z pomadą.
Co ciekawe, pomada dostępna jest w Polsce w 6 kolorach. Ja mam najjaśniejszy i idealnie się dopasował do mojego odcienia włosków. 
Pomada to połączenie żelu z tuszem - łatwo się rozprowadza, dobrze przylega do włosków, ale nie ma takiego krycia jak standardowy tusz do rzęs.

Benefit -  Ka Brow z Brow Collection
Ka-BROW sam w sobie wygląda jak małe cudeńko dla lalek. Ma dobre zamknięcie przez co nie otworzy nam się w kosmetyczce. Przyjemnie się go używa i jedyną rzeczą, jaką się musimy wykazać przy jego używaniu to niewielka precyzja co do nadania kształtu naszym brwiom. Ale w tym może nam pomoc szablon kupiony w niemal każdej drogerii.

Benefit -  Ka Brow z Brow Collection
Benefit -  Ka Brow z Brow Collection

Drugą spośród nowości Benefit jest Goof Proof - Ołówek do wypełniania brwi. Pisałam, że Ka-BROW jest must have i kosmetykiem, który można zabrać jako 1 do brwi na wyjazd. Równie dobrym kosmetykiem jest Goof Proof. Jest uniwersalny, bo po jednej stronie ma szczoteczkę do układania brwi, a po drugiej ołówek, którym wyrysowujemy sobie kształt brwi, a także wypełniamy miejsca, w których brakuje nam włosków.
Ołówek do brwi tak samo jak Ka BROW jest dostępny w 6 kolorach. Każda z nas znajdzie odpowiedni dla siebie... 

Benefit -  Goof Proof Ołówek do wypełniania brwi z Brow Collection
To, co jest atutem Goof Proof to jego funkcjonalność. Grzebykiem układamy nasze rzęsy, by przybrały odpowiedni kształt i jeśli są za długie odpowiednio je przycinamy. Potem drugą stroną wypełniamy ubytki i nadajemy brwiom kształt. 

Benefit -  Goof Proof Ołówek do wypełniania brwi z z Brow Collection
Ostatnim produktem, który chce Wam pokazać jest Gimme Brow - żel dodający brwiom objętości.
Mamy teraz volume do włosów, do biustu, to mamy i do brwi! Gimme Brow zakończone jest mikro szczoteczką, na której pobiera się niewielka ilość żelu. Działa podobnie na zasadzie tuszu do rzęs i osadza na włoskach, pogrubiając je.

Benefit -  Gimme Brow z Brow Collection - żel dodający brwiom objętości
Zamknięcie jest szczelne, przez co żel nie wyschnie. Szczoteczka zaś ma taką długość, byśmy nie malowali nią po czole. Ideał!

Benefit -  Gimme Brow z Brow Collection - żel dodający brwiom objętości
Ja rezygnuje najczęściej na codzień z Gimme Brow, ale jeśli macie cienkie rzęsy, to produkt zdecydowanie dla Was. Mając sporo włosków jak ja trzeba z nią uważać, by nie zrobić z nich "krzaczorów", ale odpowiednio użyty z niewielką ilością żelu może zdziałać przysłowiowe cuda.

Benefit -  Gimme Brow z Brow Collection, Ka Brow i Goof Proof

Benefit -  Gimme Brow z Brow Collection, Ka Brow i Goof Proof

A oto cała kolekcja Benefitowych perełek do brwi... I want them all! :) A w szczególności kredkę rozświetlającą High Brow bym jeszcze przytuliła!

Benefit - Brow Collection
Benefit - Abracada BROW, Brow Collection

A oto 4 produkty o których pisałam:
- Gimme Brow - żel dodający brwiom objętości,
- Goof Proof - ołówek do wypełniania brwi,
- BRAWVO - odżywcza baza do brwi,
- ka BROW - koloryzująca pomada do brwi

Oprócz bardzo fajnych właściwości nie sposób nie wspomnieć o ich opakowaniach. Benefit króluje na salonach jak nikt. Ciekawa jestem kto im projektuje te wszystkie opakowania, pudełka i zakrętki... Jeśli lubicie magię, to z tymi gadżetami poczujecie się jak prawdziwi magicy od make up'u. Hell yeah! I abra cadaBROW!
Benefit - AbracadaBROW, Brow Collection


You Might Also Like

4 komentarze

  1. Faktycznie perełki. Sama nie wiem co miałabym ochotę wypróbować. Albo raczej czego nie miała :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Opakowania super! Lubię jak kosmetyki ładnie wyglądają:) Z chęcią je wypróbuję jak już skończę to co mam;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham tę pomadę :) trwałością przebija wszystko!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale mi narobiłaś na nie ochoty! Ostatnio został mi tylko cień do brwi Benefita i myślałam nad zmianą na coś drogeryjnego, ale jakoś nie mogłam się przekonać. Ten ołówek ze szczoteczką i pomada są super, muszę je mieć :)

    OdpowiedzUsuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista