Czym oni pachną? Eisenberg J'ose i J'ose Homme

23:22

Podobno istnieją bratnie dusze. Podobno... A jeśli bratnie dusze miałyby pachnieć, to czy zapachy nie byłyby podobne... Czy jego zapach nie współgrałby z jej zapachem? Czy nie podobałyby się one im obojgu?...

Perfumy Eisenberg J'ose dla kobiet i mężczyzn to propozycja dla tych, którzy lubią nieoczywiste połączenia aromatów i chcą zostać zapamiętani...

Eisenberg perfumy J'ose i J'ose Homme
Zapach Eisenberg jest jednym z tych zapachów obok których nie przejdziesz obojętnie. I to zarówno w wersji dla mężczyzn i  dla kobiet. Perfumy, które znajdują się na mojej komodzie łączy jeden tajemniczy składnik. Jest to woń, która towarzyszy mi od dawna i dopiero w ubiegłym roku zorientowałam się, że niemal wszystkie moje perfumy go zawierają... Jaśmin, bo o nim mowa znajduje się także w J'ose. 

Eisenberg perfumy J'ose i J'ose Homme
Co można napisać o tym zapachu? Jest intensywny na tyle, że wystarczą dwa naciśnięcia by pachnieć nim intensywnie przez długie godziny. Co stanowi o jego zapachu i specyfice?
To połączenie drzewnych akordów z nutami kwiatowymi, przebijającymi się pomiędzy wyraźnym aromatem kawy. 
Choć kawy nie pijam ten mocny zapach zahipnotyzował także i mnie. Topowy zapach Eisenberg - J'ose przenosi mnie do ciemnego lasu. Wkoło jest dużo wysokich drzew, mech, przyjemny aromat kory... istna głusza. Nuty bazy robią tu swoje - piżmo, paczula, cedr virginia, drzewo sandałowe i żywica bursztynowa. 
W skład nuty głowy wchodzą dzięgiel, cytryna amafi i mięta. To one odpowiadają za orzeźwiający powiew świeżości i to dzięki nim nuty drzewne nas nie przytłaczają.
Idąc dalej mamy nuty serca - lawendę, kawę i mój ulubieniec - jaśmin. 
Całość jest zgrabna i zamknięta w kwadratowej butelce. Wersja dla niej ma kolor przezroczysty, wersja dla niego ma kolor czarny, dzięki temu łatwo jest je odróżnić choć w odczuciu przeciętnego nosa pewnie nikt nie zauważy różnicy miedzy zapachami. 

Eisenberg perfumy J'ose i J'ose Homme

Eisenberg perfumy J'ose i J'ose Homme
Choć marka Eisenberg kojarzy mi się głównie z kosmetykami do pielęgnacji twarzy i ciała (szczególnie po ich ostatnim hicie antycellulitowym), to kryje w sobie segment dotąd dla mnie niekojarzący się z nią - zapachami. Biorąc pod uwagę perfumy J'ose, które są jednymi z najlepiej rozpoznawalnych zapachów tej marki mogę przypuszczać, że warto ten temat zgłębić dalej i poznać choćby z ciekawości resztę zapachów od Pana Eisenberga...


Eisenberg perfumy J'ose i J'ose Homme

Eisenberg perfumy J'ose i J'ose Homme



You Might Also Like

2 komentarze

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista