Takiej mnie jeszcze nie znacie - blogerskie wprawki z Urban Decay

17:17

Kobieta zmienną jest... A kiedy ma możliwość zmienić się nie do poznania za pomocą dwóch sprawnych rąk i pięknych kosmetyków, to przyjemność jest podwójna. Razem z trzema innymi blogerkami postanowiłyśmy pokazać się od innej niż zazwyczaj strony... Od tej bardziej szalonej, mrocznej. Pomóc nam w tym miały kosmetyki Urban Decay...

fot. Plums Photography
Razem ze mną w przemianie udział brała Agnieszka z Siouxie and The City Patrycja z Subiektywna Blog oraz Marta z Make Up Today która przygotowywała nam wszystkie makijaże.

Całość nie odbyłaby się dzięki Marcie Śliwak z Plums Photography, która wykonała nam wszystkie zdjęcia...
fot. Plums Photography Urban Decay

Najważniejsze, że miałyśmy przy tym świetną zabawę, a niedziela w gronie dziewczyn zleciała nam w kilka chwil.

fot. Plums Photography



W moim przypadku miałam się zmienić z w kobietę w stylu rock&roll'owym. Na co dzień wolę raczej spokojne stylizacje i makijaż (przykład poniżej z konferencji Sisley, na której testowałam ich najnowszy tusz do rzęs - wow) - czyli słodka JA :)


versus JA w nieco ostrzejszej wersji... Inaczej, prawda?


Marta do makijażu mojej twarzy użyła kosmetyków Urban Decay - podkładu Naked Skin, oraz produktów z najnowszej kolekcji Holiday 2015 - cieni z paletek Gwen Stefanie i Naked Smokey, różu i brązera z Naked Flushed a na ustach jednej ze szminek Matte Revolution.

fot. Plums Photography

fot. Plums Photography
Efekt końcowy  w stosunku do tego na początku... Wow... :)
I wiecie co... Podobam się sobie w tej wersji "na ostro" i częściej maluje teraz oczy na smokey eyes.

fot. Plums Photography
A tu mały backstage sesji...

fot. Plums Photography
fot. Plums Photography

Zajrzyjcie koniecznie do dziewczyn i zobaczcie jaką metamorfozę one przeszły: 
Agnieszki z Siouxie and The City 
Patrycji z Subiektywna Blog 
Marty z Make Up Today 



Dziewczyny, bardzo Wam dziękuję za kilka godzin świetnej zabawy!

A Wam jak się podoba nasza przemiana?
Co z Urban Decay najbardziej lubicie - macie swoje ulubione kosmetyki tej marki? 





You Might Also Like

8 komentarze

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista