Propozycje prezentów last minute dla niej i dla niego

08:00

Święta już za tydzień, dlatego przygotowałam zestawienie propozycji prezentowych last minute. Znajdziecie w nim coś dla niej i dla niego... Coś dla miłośniczki kosmetyków ale także propozycje niekosmetycznych upominków. Ciekawa jestem, czy chcielibyście coś z tych produktów dostać od mikołaja, tak jak ja... :)

Prezenty dla miłośniczki makijażu...




Kobietom kosmetyków podobno nigdy za wiele, więc kosmetyk będzie zwykle przysłowiowym "strzałem w 10". Ja kosmetyków mam pod dostatkiem, ale np ogromną radość sprawiłyby mi pędzle, jak przystało na kogoś, kto lubi bawić się makijażem. Używam ich codziennie, a dobre pędzle kosztują niemało i zbiera się je niemal jak pokemony... Z kolei przy zapachach czy paletach cieni lepiej dowiedzieć się o preferencje obdarowywanej osoby co lubi... Co znalazło się w moich propozycjach prezentowych z kosmetyków:

1. Shiseido - serum Ultimune - KLIK
2. Eisenberg - Żel do konturu oczu - dostępne w Sephorze - KLIK
3. Krem Sisley Youth dla kobiet ok 20-30 lat - KLIK
4. Krem Sisley Sisleya L'Integra Anti-age - KLIK
5. Perfumy Hermes - Le Jardin de Mounsier Li - KLIK
6. Dior - Puder rozświetlający Dior Diorskin Nude Cosmopolite Illuminator - KLIK
7. Pędzel do pudru Make Up For Ever nr 130 - KLIK
8. Pędzel do pudru Zoeva - KLIK
9. Zestaw pędzli do makijażu oczu Zoeva Rose - KLIK
10. Paleta cieni do powiek Burberry - dostępna w perfumeriach Sephora KLIK
11. Bobbi Brown - Deluxe Cheek and Eye Palette - KLIK
12. Too Faced - zestaw cieni do powiek - dostępny wyłącznie w perfumeriach Sephora - KLIK


Prezenty niekosmetyczne


Jeśli kosmetyki nie są wymarzonym prezentem dla kogoś, to z pewnością któryś z powyższych produktów może nasunąć Wam pomysł na prezent - może książka, może bielizna, może coś do mieszkania, może coś praktycznego, może coś do włosów a może piękną biżuterię...?

1. Kalendarz Happy Planner KLIK
2. Komplet Yes - biżuteria Moods - KLIK
3. Naszyjnik W.Kruk z kolekcji Odyseja - KLIK
4. Biżuteria Mokobelle - naszyjnik z ręką Fatimy - KLIK
5. Bielizna Gossard  - Superboost Lace dostępna w Boutique Bielizny - KLIK
6. Bielizna Agent Provocateur - dostępna w butiku na Mokotowskiej 53
7. Rysowanki - odstresowujące kolorowanki dla dorosłych - KLIK
8. Lokówka stożkowa Shine Thrapy od Remington - KLIK
9.Świece do masażu Ma Bougie - KLIK
10.Prasowacz parowy Steamaster - KLIK



Prezenty do 100zł:


Nie wszystkie prezenty muszą zrujnować nasz budżet. Powyżej przedstawiam prezenty (oprócz 1 z nich) do 50zł, a 7. do 100zł. Nie trzeba wydawać fortuny by sprawić radość innej osobie :)

1. Sephora - Let it snow- musujący żel pod prysznic - KLIK
2. Zestaw Le Petit Marseillais - do kupienia w drogeriach i sklepie Tesco
3. Dekoracyjna skarpeta na prezenty - DUKA - KLIK
4. Zaparzacz do herbaty - DUKA - KLIK 
5. Kubek Zołzy - KLIK
6. Zestaw lakierów Essie - KLIK
7. Dr Irena Eris - Spa resort Tahiti Balsam Samoopalający - KLIK

Prezent dla mężczyzn:



Kobietom, jak to kobietom zawsze coś ładnego się na prezent znajdzie... Problem pojawia się gdy mamy kupić coś naszej drugiej połówce... To mój subiektywny zbiór prezentowy

1. Kubek - Hello There Handsome - KLIK
2. Spinki do mankietów - KLIK
3. Branzoletka Apart - KLIK
4. Branzoletka Mokobelle - KLIK
5. Perfumy Dior  Sauvage - do kupienia w perfumerii Sephora - KLIK
6. Perfumy Eisenberg - Jose - dostępne w Sephorze - KLIK 
7. Sisley - krem do twarzy Sisleyum - globalna pielęgnacja męska - KLIK
8. Shiseido - Empowering Cream - stymulujący krem przeciwzmarszczkowy - KLIK



You Might Also Like

4 komentarze

  1. Pędzle z Zoevy byłyby dla mnie strzałem w dziesiątke

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie druga połówka w kwestii prezentów jest zwykle bardziej problematyczna. A podobno to my jesteśmy skomplikowane...:) A mi wystarczyłyby pędzle, albo bielizna, albo puder rozświetlający...Komplikacji brak :)

    OdpowiedzUsuń
  3. happy planner zdecydowanie jest na mojej wish liscie świątecznej haha
    monsv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista