Paczuszka od Sephory - nowości na wiosnę :)

00:06

Ach, zapomniałam, że wiosna się zbliża, ale przypomniała mi o tym Sephora, która podesłała nam kilka sampli produktów z wiosennej kolekcji. Kilka produktów jest ciekawych, a 1 uważam już teraz za mega hit... :]


Co ze stałej oferty Sephora lubicie najbardziej? :)




pachnie malinową guma balonową



zestaw do brwi z pomysłową szufladką z akcesoriami - pesetką, pędzelkiem  i grubszym pędzlem
różowa zalotka - czy widzieliście gdzieś bardziej kobiecą? Ja nie :)

mój hit - myślałam, że w pudełku znajdują się patyczki higieniczne, ale okazało się, że to nie byle jakie patyczki - w rurce mają płyn do zmywania, więc są idealne do rozmazanej powieki

żel do demakijażu oczu
Najbardziej spodobały mi się patyczki z płynem usuwającym makijaż w "słomce" - są bardzo przydatne
Kusi mnie żeby teraz wypróbować kredkę do ust i lakier :)
 



You Might Also Like

24 komentarze

  1. Wow, paczka super!
    Chciałoby się potestować. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. już za bardzo niedługo rozdanie, więc coś się tam moze znajdzie :)

      Usuń
  3. Wstyd się przyznać, ale jeszcze nie miałam okazji używać niczego z Sephory, nie mam nawet dostępu do tych kosmetyków, ale mam nadzieję, że to się zmieni :) A te patyczki to faktycznie musi być fajna sprawa! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wstyd, ja mam wiele firm na liście, do ktorych jeszcze nie dotarłam swoim kosmetycznym wzrokiem, ale... jak kosmetyki warte uwagi, to kiedyś się zapewne napatoczy na testy ;)

      Usuń
  4. Super paka:) Bardzo lubię wodę micelarna z Sephory i ogólnie ich kosmetyki i do pielęgnacji i z kolorówki mi bardzo odpowiadają:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet nie wiesz jak ci zazdroszczę *_*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, chyba się domyślam ;) Ale w rozdaniu może coś stąd pójdzie do wygranych, wiec moze się Tobie poszczęści :)

      Usuń
  6. zazdroszcze!

    cienie pojedyncze z sephory uwielbiam- moje ulubione. Ciekawa jestem natomiast jak sie zestaw do brwi spisze;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale paka! Ja Sephory jeszcze nie znam :/ Wstyd się przyznać, że się jej nie zna, gdy ma się ją w swoim mieście...Jakoś nigdy mi nie po drodze w tamtą stronę - chociaż wybierałam się już kilka razy, ale zawsze jak ta sójka za morze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sójka i na morze chyba dotarła, Ty też kiedyś pewnie tam dotrzesz i powiesz veni, vidi, vici ;)

      Usuń
  8. Zalotka ma świetny kolorek : ) haha : )

    Super paczka ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taki różowy róż ;) Jakby to powiedział mój brat - oczojebny róż (hmm - a może ja tak mówie ;))

      Usuń
  9. O wow, ile produktów! A patyczki mega hit :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajna paka :) pomysł z poręcznym patyczkiem jest świetny
    w okresie zimowym zanim dotrę do pracy nieraz mi oczy łzawią o makijaż się rozmazuje - przydałyby się idealnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie, jdynym minusem jest cena- sprawdzałam - 25zł za 20 patyczków - nie zachęca, chociaż można kupić właśnie jako "podręczna apteczka do makijażu" :)

      Usuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista