Ciekawy research w roli głównej - jaki strój wydaje ci sie być seksowny - wg kobiety a meżczyzny

20:43

Ostatno jednak z koleżanek poprosiła mnie o wziecie udziału w świetnym wg mnie badaniu. Mianowicie kilka dziewczyn miało zrobić zdjęcia na takim samym tle w 2 stylizacjach - 1 - ubranie seksowne wg mnie - kobiety, a 2gie, to ubranie seksowne wg mojego mężczyzny.

Kilka takich stylizacji zostało umieszczonych na stronie kobieta.gazeta.pl

Mój strój codzienny tego dnia:



P.S. Zastanawiałyście się jaki wg Was jest seksowny strój, a co podobało by się Waszym mężczyznom?



A tak wyglądały poszczególne etapy zmian:


Sukieka: Victoria's Secret
Buty: Prima Moda

Seksowna stylizacja wg mnie (nie mogłam się zdecydować, więc mam 2 :P):
Nr 1:



Sukienka:
Buty: Follow Me

Nr 2:





Sukienka: Klu by Edyta Jermacz
Buty: Follow Me

Seksowna stylizacja wg meżczyzny:


Bluzka: ZARA
Spódnica: Simple
Buty: Follow Me
Kopertówka: Menbur


You Might Also Like

21 komentarze

  1. hehehe :D no tak, ja bym powiedziała stylizacja numer 1 że jest najseksowniejsza i co :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł na badanie! Też zauważyłam, że inne stylizacje są seksowne według mojego faceta, a inne według mnie. Ja np. uważam, że bardziej sexi są rozpuszczone włosy, a mój chłopak sądzi, że wysoko upięty kucyk :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo, z właosami też tak jest, ze stereotypowo myślimy, że faceci wolą rozpuszczone i część faktycznie optuje za rozczochraną czupryną na wietrze, ale część jak widać woli upięte (tu na myśl przychodzi mi Lara Croft z Tomb Raider'a :P)

      Usuń
  3. Ja bym stylizację nr 3 wybrała raczej do pracy a nie na randkę no ale cóż od dawna wiadomo że mężczyźni są jacyś inni :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta stylizacja nr 3 to chyab jakiś fetysz kobiety - nauczycielki - stąd ta ołówkowa. Co więcej w pracy opowiadając o tym researchu kolega też powiedział, niewiedząc co wybrał mój mąż, że on to by wybrał ołówkową spódnicę... Cos w niej jednak jest :P

      Usuń
  4. hmm może chłopak lubi seksowne sekretarki :) trzeba do tego jeszcze dodać okulary :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. otototo, no właśnie tego zwrotu mi brakowało :) A okulary faktycznie, by dopełniły całość :)

      Usuń
  5. jaka ty drobniutka i słodka jesteś:*

    OdpowiedzUsuń
  6. O tak, my widzimy często stereotypy, tak jakoś nam wmawiają ( te że reklamy ) że czym mniej na ciele, tym bardziej seksi, ale tak naprawdę, najbardziej seksownym strojem dla mężczyzn może być... klasyczna stylizacja biurowa + rozpięty jeden guzik przy szyi :)
    Każdy ma swoje gusta, zależy też czym kieruje się w życiu :)
    Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heheh, dokładnie - stereotypy w mass mediach wpływają na nasze postrzehanie pewnych spraw. To była tylko zabawa, sama się bym tak oczywiście nie ubrała - ba - te sukienki które założyłam mają już ok 1 - 2 lata i nigdy nie byłam w nich poza domem. To o czymś świadczy :D

      Usuń
  7. Ile to się jeszcze można dowiedzieć o tych naszych facetach... :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. można znać kogoś nie wiadomo jak długo i tak nigdy nie można być pewnym, że się zna na 100% :)

      Usuń
  8. Zdecydowanie jak dla mnie najlepsza stylizacja pierwsza :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Interesting post. I really like it.
    Super blog. Yours. ^ ^
    Have a nice day. ;)
    + Welcome to my blog.
    If you want to put it in your followers.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie najbardziej podoba się nr 1 :D Wyglądasz w niej obłędnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista