Turbowysuszanie włosów i extra objętość dzięki 2 produktom Matrix Style Link

18:00

Matrix niedawno zaprosił nas na spotkanie, w którym razem z innymi dziewczynami przetestowałyśmy na własnych głowach jak działają produkty z linii Style Link (pisałam Wam o spotkaniu tutaj - Eventowo - najciekawsze spotkania ostatnich miesięcy).
Wśród linii Style Link znajdują się produkty zarówno dodające objętości jak i utrwalające fryzurę a nawet utrzymujące włosy w ryzach. Wśród moich bezwzględnych faworytów są 2 hity - Turbo Dryer - spray przyspieszający suszenie włosów, by zajmowało zaledwie chwilę i Height Riser - puder dodający objętości by mieć więcej na głowie...

Matrix - Style Link

Matrix - Style Link Turbo Dryer

Matrix - Style Link THeight Riser



Matrix - Style Link Turbo Dryer
Matrix Style Link Turbo Dryer  - wystarczy spryskać włosy ok 6-8 cm od nich na całej długości i układać jak zazwyczaj by sprawić, że szybciej wyschnął. Dzięki temu nie musimy tak długo suszyć włosów - zaoszczędzamy cenny czas, ale przede wszystkim mniej przesuszamy kosmyki.

Turbo Dryer ma postać sprayu i spryskujemy nim włosy niemal tak samo jak lakierem do włosów. To, co oprócz funkcji praktycznej tego produktu uwiodło, to zapach. Cała linia pachnie tym samym aromatem, dlatego czegokolwiek byśmy nie użyli, zapachy nie mieszają się - na włosach pozostaje przyjemną woń kokosową.

Matrix - Style Link Turbo Dryer
Matrix - Style Link Height Riser
Matrix - Height Riser - puder dodający objętości włosom, tak jak poprzedni produkt Matrixa należy do nowej linii Style Link. Jak w powyższym sprayu tak i tu można wyczuć podobny zapach, choć jest bardziej delikatny niż w sprayu. 
Ten puder jest niepozorny - wygląda jak cukier puder, jest mały, ale dla osób z włosami oklapłymi lub takich, których natura pozbawiła burzy włosów może być przełomowym odkryciem. 
2 lata temu kupiłam jakiś puder zwiększający objętość, ale włosy po nim były suche jak wiór nawet po myciu, dlatego nie używałam go nagminnie, a jedynie od przypadku do przypadku. 
W wypadku pudru Matrix sprawa wygląda inaczej... Puder wydobywa się przez małe otworki, które zobaczycie na jednym z poniższych zdjęć. Wystarczy nasypać odrobinę przy skórze włosów i ułożyć fryzurę. Nie obciąża włosów, a miałam nawet wrażenie jakby sprawiał, że się wolniej przetłuszczają, co dla wielu z Was może być nawet powodem, dla którego warto ten kosmetyk kupić. . 

Jak działa Height Riser:
- podnosi włosy u nasady
- dodaje objętości fryzurze
Jak dla mnie to prosty, szybki i tani sposób by dodać włosom polotu. A do tego jest taki mały, że zmieści się nawet w małej torebce i nie zajmie dużo miejsca w kosmetyczce na wyjazd.

Matrix - Style Link Height Riser
Matrix - Style Link Height Riser
Sama sprawdziłam na swoich włosach jak pomagają w stylizacji włosów kosmetyki Matrix. To co można o nich powiedzieć, to to, że pięknie pachną a sam zapach utrzymuje się do kilku dni na włosach, mocno utrwalają, bo moje loki wytrzymały 2 całe dni, nadają się dla każdego, bo spośród całej gamy produktów Style Link każdy znajdzie coś dla siebie - od pianki do układania i utrwalania do produktów dodających objętości. No i na końcu jakoś - produkty nie niszczą włosów, a nawet je pielęgnują, są praktyczne, wydajne i można dostać je w profesjonalnych salonach fryzjerskich lub sklepach internetowych. Cóż mogę napisać więcej? Umyłam właśnie włosy i idę spryskać je Turbo Dryerem, w końcu lepiej ułatwiać sobie życie, niż je utrudniać :)




You Might Also Like

4 komentarze

  1. Ten Turbo dryer to nawet fajna rzecz ale ja wolałabym aby włosy mi same wychły niż łądowac na nie kolejną chemię ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Turbo Dryer brzmi bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Puder mnie zaintrygował. Różne opinie są o drogeryjnych produktach tego typu, ale ten chętnie bym wypróbowała. Co do wysuszacza, to przydałby się w podbramkowych sytuacjach, kiedy trzeba szybko umyć włosy. Zakładam, że jest w nim alkohol, więc na co dzień bym chyba nie ryzykowała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawi mnie ten puder, moje włosy krótko po umyciu tracą swoją objętość :(

    OdpowiedzUsuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista