Idealne oczyszczanie od Eisenberg Paris

18:00

Eisenberg Paris wprowadził do swojej serii Pure White kilka nowości. Wśród nich znalazły się dwa produkty do demakijażu i oczyszczania cery, które wiedziałam, że muszą być moje...
Akurat skończyły mi się pianki, żele i kremy do demakijażu. Dobrego toniku też nie miałam na stanie, więc informacja o nowościach marki, którą cenie za świetne produkty bardzo mnie ucieszyła. 
Znacie markę Eisenberg Paris?

W PPP pisałam o ich produktach wielokrotnie i jest to taka marka, która pieści skórę, zmysł wzroku i węchu jednocześnie... Czyli ma wszystko to, czego mi trzeba :)




Zacznę od żelu do mycia twarzy, bo jest to kosmetyk, bez którego nie wyobrażam sobie demakijażu twarzy. Odkąd zaczęłam swoją przygodę z makijażem a tym samym demakijażem twarzy zawsze jakiś żel lub pianka w kosmetyczce muszą być! Wynika to zapewne z historią mojej tłustej cery. Sam tonik i płyn micelarny nie dawały mi poczucia dogłębnego oczyszczenia skóry. Dlatego też mimo prób usuwania codziennych zanieczyszczeń olejkami czy szmatkami i tak najlepiej czuje się po umyciu twarzy preparatem z wodą. 


Eisenberg Paris - Pure White Mousse Purifiante 
 Ten kosmetyk Eisenberg Paris jest przeznaczony by walczyć z niedoskonałościami podczas codziennej pielęgnacji, dlatego jest niemal stworzony dla mnie i potrzeb mojej skóry.
Ten preparat pod wpływem wody i masażu zamienia się w delikatną piankę.
Oprócz tego, że zmywa makijaż, ma działanie antybakteryjne - zapobiega świeceniu się skóry, zmniejsza widoczność porów i powstawania zaskórników.
W swoim składzie posiada olejek ze skórki pomarańczy, dzięki czemu kosmetyk delikatnie pachnie ale też przywraca elastyczność skórze. Wyciąg z grzybka z kolei ma właściwości ściągające (zmniejsza pory) a także regenerujące.
Cała seria Pure White ma wyciąg z kwiatów stokrotki pospolitej i ustabilizowaną witaminę C, które to ujednolicają cerę i zapobiegają powstawaniu zmian pigmentacyjnych, z którymi często borykają się osoby z trądzikiem.
Eisenberg Paris - Pure White Mousse Purifiante 
Eisenberg Paris - Pure White Mousse Purifiante  i Eisenberg Paris - Pure White Balancing Lotion
Drugim kosmetykiem do codziennej pielęgnacji jest tonik Balancing Lotion. On również pomaga zmniejszyć widoczność porów i jest przeznaczony dla osób z cerą tłustą i mieszaną.
Wyciąg ze stokrotki pospolitej jak i witamina C ujednolicają koloryt skóry, odświeżają ją i rozświetlają.
Co daje ten tonik? Przede wszystkim świetnie oczyszcza. Nie wysusza, ale przywraca jednocześnie odpowiednią równowagę między przetłuszczającymi się miejscami a wysuszonymi. Dodatkowo ma przepiękny i subtelny zapach. Nie da się go nie pokochać!

Eisenberg Paris - Pure White Balancing Lotion

Eisenberg Paris - Pure White Balancing Lotion
Co jest takiego fajnego w tych kosmetykach? 

Po pierwsze nie przesuszają mojej mieszanej cery, poprawiają jej wygląd i ilość nieprzyjemnych niespodzianek w postaci krostek.
Po drugie widoczność porów - miałam z tym problem, a ten zestaw widocznie zredukował ich widoczność.
Po trzecie rozświetlona skóra. O tak, widać to gołym okiem.
Po czwarte radość ze stosowania - używanie ich stało sie moim codziennym rytuałem, który i Wam polecam!

Eisenberg Paris - Pure White Mousse Purifiante i Balancing Lotion

Po raz kolejny kosmetyki marki Eisenberg Paris przypadły mi i mojej cerze do gustu i po raz kolejny mogę je Wam szczerze polecić!





You Might Also Like

4 komentarze

  1. Coś idealnego <3 Moja skóra mogłaby pokochać to cudo :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam się z Eisenberg, jakoś ciągle nam nie po drodze:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaciekawiłaś mnie... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz chyba widzę te kosmetyki. Zaciekawiłaś mnie. Chętnie sprawdziłabym jak się u mnie by spisały.

    OdpowiedzUsuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista