Collistar - nowe trio cieni Jedwabisty efekt nr 73 Fucsia Frilly

18:00

Collistar wraz ze znaną włoską marką Kertel popełnili kolaborację, dzięki której powstało kilka cudeniek zarówno do makijażu jak i pielęgnacji. Ja pokażę Wam dziś jeden z potrójnych cieni

Margareth Made i nowości Collistar we współpracy z marka Kartell


Nowe cienie Collistar wiosna-lato 2015 Jedwabisty Efekt nr 73 Fucsia Frilly
Twarzą nowej kolekcji została włoska modelka Margareth Made, a autorem zdjęć Max Cardelli. 

W tym sezonie Collistar zaprezentował nową kolorystykę cieni do powiek. Mamy cztery kolory do wyboru spośród których każdy jest potrójny. Ja mam kolor Fucsia Frilly (czyli 3 od prawej na zdjęciu poniżej)



To, co przyciąga wzrok na pierwszy rzut oka to piękne opakowanie nawiązujące stylistyką do przedmiotów marki Kartell. Same cienie pięknie się mienią. Mają jedwabistą konsystencję, dlatego z taką łatwością sunął po powiece. 
Myśłaląm, że ten kolor nie będzie mi pasował, bo różowy na powiekach omijam od dawna, jednak te cienie dobrze wkomponowują się w makijaż z ciemniejszymi cieniami do powiek, rozświetlając oko. Po nałożeniu ich na powiekę możemy być spokojne, że przez cały dzień do wieczora pozostaną na swoim miejscu.  



Oprócz cieni, które z pewnością zasługują na uwagę, marka wprowadziła apetyczne nowości  - m.in. nowe szminki, błyszczyki a takze wiśniowy zapach kultowego już peelingu Talasso. Jeśli bedziecie w perfumeriach Douglas  koniecznie podejdźcie d próbki by powąchać jak on pachnie :)









You Might Also Like

4 komentarze

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista