Olejek Evree Magic Rose - pielęgnacja twarzy z olejkiem różanym

09:15


Olejek różany już od starożytności był uważany jako źródło młodości i piękna. Oprócz dobroczynnych właściwości mnie produkty z tym olejkiem kuszą zapachem. O ile nie lubię róż jako kwiatów o tyle zapach różany, szczególnie z róż bułgarskich od około roku-dwóch gości na stałe w mojej kosmetyczce.

Marka Evree w swojej ofercie posiada olejek do twarzy i ciała Magic Rose, który przeznaczony jest dla cery mieszanej i właśnie go chce dziś Wam pokazać.





SKŁADNIKI AKTYWNE:
OLEJEK RÓŻANY
  • nienasycone kwasy tłuszczowe Omega 6 i 9
  • witamina C, A i B
  • kwasy owocowe
EMOLIENTY ROŚLINNE
DZIAŁANIE:
  • redukuje przebarwienia
  • reguluje produkcję sebum
  • widocznie ujędrnia
  • przywraca skórze równowagę

Jak się u mnie sprawdził olejek?

  • Olejek ma w składzie kilka różnych olejków - m.in. z migdałów, winogron, słonecznikowy
  • Na kartoniku znajdziemy szereg ciekawostek na temat olejku, a także bardzo przydatną instrukcję sposobu masażu twarzy
  • Olejek jest wielozadaniowy - możemy go stosować saute, ale także dodać do kremu, maseczki, stosować jako bazę lub do demakijażu
  • Olejek nie zatyka porów i nie spowodował u mnie powstawania krostek
  • Nawilża skórę, wygładza, ujędrnia. Można stosować raz lub dwa razy dziennie
  • Olejek podczas aplikacji przyjemnie pachnie różami - delikatnie i bardzo naturalnie
  • Olejek ma szklane opakowanie z pipetką - lubię pipetki bo ułatwiają aplikację i pozwalają zachować higienę, jednak rozsmarowując olejek dłońmi sprawiamy, że trudno jest go potem zakręcić. Jeśli macie opakowanie z pompką to polecam przelać go do niego
Olejek nie należy do bardzo drogich, jest wydajny i przydatny do codziennej pielęgnacji skóry twarzy dla osób z cerą mieszaną. warto go mieć i sprawdzić jak najlepiej będzie się sprawdzi u Ciebie.








You Might Also Like

6 komentarze

  1. Mam wersję rekonstruktor i bardzo ją polubiłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo, w takim razie muszę zerknąć jakie jeszcze olejki ma Evree :)

      Usuń
  2. Ja na razie odstawiłam olejki bo mnie zapychały ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie kiedyś też, ale sprawdź jaki skład mają te, które Ciebie zapychają :)

      Usuń
  3. Ach nie miałam jeszcze, ale muszę koniecznie wypróbować :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, polecam wypróbować. Jak już go wypróbujesz, to daj znać jak się u Ciebie sprawdza :)

      Usuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista